Seiko PADI Special Editions

En zoals je ziet…te laat…:sob:

Leuk klokje zo!

Als ik er klaar mee ben… :wink:

2 likes

:+1:

Ja, maar het is dus precies andersom. Historisch gezien is de SKX007 een Turtle die naar Weightwatchers is geweest.:wink: Hier een beetje achtergrondinfo.

Mij niet hoor. Ik vind zowel de 007 als de Turtle een erg leuke klok. Maar we kunnen niet allemaal hetzelfde mooi vinden. En met geen van beide doe je een miskoop, imo.

1 like

Ik heb mijn PADI reservering bij Rob geannuleerd en er waarschijnlijk een mede HF blij mee gemaakt
Vind de rode wijzers net iets te frivool en was toch meer op zoek naar de uitvoering die dicther bij het origineel staat
Zelf zondag op Schiphol uiteindelijk toch de Turtle Blue gekocht omdat die net iets meer smoel heeft dan de zwarte
Ben er blij mee en zie nu ook ineens hoe relatief klein mijn SMP 300 is :wink:
Wel een kraagje vernield bij het kleinet maken van de band maar verder geen problemen
Toch maar eens wat goede apparatuur aanschaffen
Zie hier de Turtle met een heel donkerblauwe dial

3 likes

Hmmm… Zonet gelezen op de FB-pagina van Monsterwatches dat er 20 van de 50 retour gaan naar Seiko wegens bad alignement chapter ring probs, wordt nog even geduld oefenen dus :disappointed:

Eigenlijk schandalige quality control(of het ontbreken daarvan) van Seiko. :disappointed_relieved:

De PADI is een horloge dat ik in het echt moet voelen denk ik. Vind em vanaf de plaatjes niet heel aantrekkelijk, maar dat vond ik de Sumo eerst ook niet.

Deze zwarte voelt hetzelfde…

2 likes

Vraagje heren, ik zie op Internet 3 verschillende varianten wijzerplaat bij de PADI Turtle SRPA21 (let op positie “6 uur” op de wijzerplaat):

Opschrift “4R36-O5G4 R 2”

Opschrift “MOV’T JAPAN 4R36-O5G0 (of is die laatste een 8??) R 2”

Opschrift ontbrekend

Geen “MADE IN JAPAN” versie dit keer?
Ik zou het moeten weten natuurlijk…maar niet dus…:tired_face:
Wie o wie weet meer?

2 likes

Oeh, leuke zondagavond puzzel dit Perry!

Hersenkrakertje op zijn tijd :wink:

2 likes

Pre productie? Photoshop modellen voor reclame?

Onderste zonder opschrift zou idd photoshop/reclame kunnen zijn (alhoewel ziet er wel heeeel realistisch uit), andere 2 varianten kom ik echt op foto’s van bezitters tegen. Maar de “MADE IN JAPAN” versie???

De vervolgvraag is ook al bekend… en welke versie heeft het minste last van misalignment?

1 like

Haha eerst vraag 1 beantwoorden hè :wink:

Zonder MOV’T JAPAN is in ieder geval de zogenaamde grijze circuit versie, verkocht in Azië en parallel-import wereldwijd. Met MOV’T JAPAN is de versie van Seiko USA. Tot zover mijn kennis…

zonder print pre production (basel foto’s zijn zonder print)?
die andere… duidelijk Japan… en een de rest van de wereld?

1 like

Ja dat zal het inderdaad zijn, pre-productie model, wel echt bestaand dus!
Zou ik wel in m’n collectie willen :wink: