Seiko PADI Special Editions

Ieder lekker zijn ding. Ja toch? Er zijn wel raardere mensen!

1 like

Uitpakplezier vind je hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hé wat leuk, extra Nato’s

Tromgeroffel, tadaa!!!

Double Dome saffier staat 'm goed!

Om de pols…

Dixie wil er ook één.

Kleurenpracht

Band op maat maken is kl*ten bij deze, wat een gepiel en gepruts, heeft me toch een klein uurtje gekost alsvorens alles terug goed vastzat. Losmaken is niks, maar zorgen dat die kraagjes er weer mooi over spannen was toch wat aanmodderen eerst.

7 likes

Mooie foto’s zeg, en gefeliciteerd! Goede keuze double domed saffier, heb je deze ook bij Rob besteld?

Bedankt, komt inderdaad bij Rob vandaan.

Ik heb tot 3 keer toe de SUN019P1 geprobeerd, 2e en 3e keer eigenlijk tegen beter weten in omdat ik het heen en weer gebonk (weet niet zo snel een andere uitdrukking ervoor) aan de pols toch te veel maatvond en vindt de klok eigenlijk nog steeds prachtig.
Vind de kleurencombinatie van deze heel erg mooi maar ben weer terughoudend voor hetzelfde gebonk. Heb je daar bij deze ook last van?

Ik kan mij daar iets bij voorstellen maar heb daar geen last van. Heb ook best grote polsen dus dat helpt ook. Verder zoals aangegeven al veel grotere klokken gewend.

Zalig die foto met Dixie ! :cat:

1 like

Bedoel je het geluid van de rotor ?

Sorry, nee. Als de klok niet strak om mijn pols zit dan slaat deze door het gewicht en de polsbeweging als een blok zo heen en weer om je pols.

hier ook maar even…

9 likes

Oei, die is toch ook wel heel erg mooi! Gefeliciteerd!

Mijn PADI ligt al een tijdje op me te wachten. Nog geen tijd gehad om 'm op te halen.:confused: Hopelijk volgende week even.

1 like

Fijn hoor die grijze wijzerplaat, matte kast.,.

5 likes

Dagje Efteling met de Padi.

6 likes

Net opgehaald

10 likes

Blijf toch twijfelen om deze aan te schaffen… wat is jullie ervaring met de PADI? Wijzerplaat en pepsi bezel spreken me wel enorm aan!

Ik heb de blauwe gehad maar vond deze om de een of andere reden flets, een beetje saai. De PADI spat van je pols af, zelfde klok maar een totaal andere uitstraling. Ik denk wel dat dit voor iedereen anders is, ik vind hem erg geslaagd!

4 likes

PADI is lekker, ik heb hem voor zondags in de kerk en voor bruiloften en uitvaarten. Doordeweeks de 777J :wink:








10 likes

4 likes

Pff! Jullie maken me wel meteen gek met al die mooie foto’s. Voel het geld alweer branden. En had me net voorgenomen dit jaar geen horloges meer te kopen tot de binnenkomst van de HFLE…

Jullie worden bedankt! :wink:

2 likes

je bent de eerste volgens mij, vet ding zeg.