Seiko PADI Special Editions

Straks?:slight_smile:ļø:open_mouth:
Daā€™s onderhand nog een half jaar!!
HahahašŸ˜‰

Ik heb familie die over maand of 2 naar Japan gaan en vroeg of ie nog wat mee moest nemenā€¦ Of zullen ze die dingen nog moeten maken?!:flushed:

Straks toveren ze nog een Padi-Monster tevoorschijnā€¦:stuck_out_tongue_winking_eye:

Overigens las ik ook over een nieuwe Sarb033 ( Sarx033 ) met diashield en ar coatingā€¦?! Maar dat is weer wat andersā€¦

Ik wacht het voorlopig nog maar eens (heel even?:wink:) afā€¦

1 like

Ja, als je er eenmaal aan begint, dan is stoppen bijna onmogelijk. Het is een nogal verslavend merk! :wink:

@MeistersingerFa Ja, wrijf het er nog even in! :confused: Het lijkt wel een crowdfundingproject,ā€¦
Geen idee hoever ze zijn met de productie. Er circuleren op internet wel 'n paar fotoā€™s en ook op Baselworld hadden ze 'm. Maar dat is misschien een aantal pre-productiemodellen. Lijkt me wel dat ze in Japan net effe eerder te krijgen zijn dan hier. Dus, wie weet.

Lijkt me een slimme zet. Via Padi (Put Another Dollar In, zeiden wij vroeger, toen duikhorloges nog voor duikers waren :-)) bereikt Seiko zo keurig haar ā€œdoelgroepā€ā€¦

Leuke kleurstelling, mooie dial, dus wie weet (de Kinetic dan). Een halfjaar geduld is overigens niet niksā€¦

1 like

Wat is die mooi hĆØā€¦

4 likes

Sta ook op de TOP-50 lijst van Rob
Het wachten is begonnen :wink:

Heeft Rob ook al kunnen aangeven bij het pre-orderen wat die padi turtle (ongeveer) gaat kosten?

Ja

2 likes

Mooi. Dan weet ik dat. :thumbsup:

Maximaal ā‚¬ 400,-.

1 like

Top. Dat kan er nog wel vanaf tegen die tijd. Dan ga ik Rob ook maar eens een mailtje sturen.

Fijne bommetjes van Seiko :+1:

Ik wacht de eerste flipperronde wel af. :wink:

Grt.

Ik sta ook op de lijst! :sunglasses: Ben al een tijdje op zoek naar een mooie Pepsi. Rolex is onbetaalbaar, de steinhart kon me ook niet bekoren en de skx009 vond ik wat saaiā€¦ Maar deze, deze is geweldig! Nu nog even geduld hebben :grin:

1 like

De ADā€™s krijgen de SUN065. De PADI-Turtle, SRPA21 zou in principe alleen bij mij komen (in NL dan, waarschijnlijk via diverse internet kanalen ook te krijgen).
Ik krijg de SRP777-J in mei, en de SRP773-775-779, ook J-edities, in juni. Prijzen worden: 325 euro op rubber en 350 euro op staal.

1 like

Op staal dan maar Rob :wink:

Weet je wat de levertijd van de Padi Turtle is?

Staat hierboven in dit topic.

Er staan verschillende datums hierboven in dit topic. Vandaar de vraag aan @robbie409.

Niet voor de padi modellen :wink:

1 like

Officieel krijg ik ze vanaf september, maar ik probeer ze natuurlijk eerder te krijgen.
Momenteel is zelfs mijn voorraad SKX007-Jā€™s bijna op, heb de ingeschatte hoeveelheid van 6 maanden al verkocht (inschatting rekening houdende met de Turtles, maar die komen nu pas in April ipv februari omdat ik Jā€™s krijg).

Ik ben dus bezig om een ingelaste zending te regelen, met SKX007ā€™s en dan ook maar meteen PADI turtlesā€¦

6 likes

En joehoe, ik sta ook op de lijst. Na lang wikken en wegen toch de PADI i.p.v. de SPR&&&J1.