Seiko PADI Special Editions

In dat geval heb ik wel interesse in de roodblauwe nato :innocent:

Ik heb een 17cm wat platte pols. Het horloge zit prima. Hieronder een foto van mijn vorige op mijn pols.
Het horloge valt lug2lug ruim binnen mijn pols.

4 likes

Tja, juist die ga ik voorlopig houden omdat de kleuren erg goed passen bij dit model. Misschien geef ik het nog wel een kans.

Ah, mooi… [quote=“merl, post:123, topic:66206”]
die ga ik voorlopig houden
[/quote]

Ah, minder mooi… :grin:

1 like

Hij is prachtig en staat je goed. Dat je eerst de zwarte met goud had en nu de PADI betekend dat je zowiezo erg tevreden was maar gewoon een mooie kleurstelling wilde?

Yep :slight_smile:

Vlgs track&trace is de mijne ook bezorgd bij een “derde partij” voorlopig ga ik er vanuit dat ze daarmee de buren bedoelen en niet de verenigingskas van de verderop gelegen sportclub😀

Wow!! Nu snap ik de PADI euforie! Veel plezier ermee.

Wat een HEL om die band op maat te krijgen!!! Voor wie nog moet, veel succes en sterkte!! https://seikoparts.wordpress.com/2015/12/29/resizing-the-seiko-reissue-turtle-bracelet-brief-tutorial/

10 likes

Makkie. Misschien moet je ook even in de leer bij Seiko bracelet kampioenen @Tempus_Fugit en @gisae

1 like

Hel? Ging erg makkelijk hier.

En nou maar hopen dat ie, in tegenstelling tot mijn recente Prospex aanwinst, wèl waterdicht is…

Als je het eenmaal ziet, is het niet moeilijk meer

3 likes

11 likes

Bij mij is hij ook binnen :

En het is een beauty :thumbsup:.

5 likes

Heb je toevallig 8 tentakels? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zat te pielen met 2 bandentooltjes en elke keer had ik die collar weer om de punt van het tooltje hangen :confused: Uiteindelijk lukte het met een sateprikker en een bandentooltje nog het beste :wink:

@merl, @Jeffreyh1984,@LeenV en @sarsippius Oei, dat ziet er heel goed uit, heren!:heart_eyes: Gefelictieerd! Die van mij ligt sinds begin van de week al op me te wachten, bij Rob. Moet even tijd maken om 'm op te halen en nog een paar andere dingetjes…:slight_smile:

3 likes

Haha, nee. Ik druk vanaf de pijl kant met zo’n dun banden tooltje (aan de ene kant punt en aan de andere kant gedeelte voor pushpins) de pin er uit en blijft de collar zitten op het tooltje. Weer vast dan collar aan de pijl kant en pin aan de andere kant. Pijl kant ergens tegenaan (bij mij bureaurand) tool aan de andere kant er in en vast drukken. Klaar :

1 like

Zo heb ik het eerst ook gedaan, maar voor m’n gevoel zat dan dat kraagje niet ver genoeg om de pin. Het zit nu in elk geval goed vast bij me :grin:

2 likes

15 likes