Seiko PADI Special Editions

Mooi… kan niet wachten. Please nog wat wristshots please :slight_smile:

:thumbsup:
Hij ziet er mooi uit!!

Kan niet wachten (met mij vele andere) totdat hij ook hier is…

Stiekem al aan het rondkijken voor een mooie endmill, helaas niet te vinden :pensive:

Wat is dat dan?

Dat dus :blush:

1 like

Zo’n spijt nu dat ik niet eerder ingeschreven heb😂nu maar wachten tot oktober. Voor de heren die m al hebben…Gefeliciteerd, wat een gave klok😀

Mooi hoor mannen :+1:

Ik denk wel dat ik een maandagochtend modelletje heb… Hij heeft in de korte tijd dat ik hem heb nu al 3x stil gestaan. Als ik de “seiko swing” uitvoer gaat het horloge ook niet lopen. Ook na het handmatig opwinden wil het horloge niet lopen. Pas als ik de tijd verzet loopt hij even…

Yes, ik kan ook bij de brievenbus gaan liggen!!

:+1::+1:

1 like

Da’s wel balen!

Moet terug dus

Maar kom je dan weer achteraan op de wachtlijst? :wink:

Ben bang van wel zeg… Net goed opgewonden, flink geslingerd en weer op tijd gezet. 10 min later stond hij weer stil :confused: Maar even een mailtje aan Rob gedaan.

Ik heb nog geen bericht helaas van Rob… 14-3 op lijst gekomen, net na de 1e 10 ahgi.
geduld…

Zie op wus alignment issues voorbij komen… Op de plaatjes hier lijkt alignment dik op orde te zijn. Controleert Rob de horloges daarop?

1 like

Helder.

12 maart kan ik in mijn messenger terugvinden :slight_smile: :wink:

1 like

@LeenV @sarsippius @merl gefeliciteerd met de PADI turtle!
@Jeffreyh1984 hopelijk kan Rob je snel verder helpen met je horloge.

Hopelijk morgen bestel-email van Monsterwatches voor mijn exemplaar :raised_hands:

3 likes

Raar hoor. Als ik het horloge gewoon op z’n kussentje laat liggen loopt hij netjes door, maar zodra ik hem draag staat hij binnen 10 minuten weer stil :confused:

1 like

Dat had ik ook met mijn Tag, dan zit er iets los waarschijnlijk.

1 like

8 likes

@LeenV kappen nou en @voordeligbijdetijd zijn ze er al? :joy:

2 likes