Seiko ruilen voor Revolo?

Ik heb een Seiko Sportura Solar Perpetual te koop staan, nu is er iemand die wil ruilen met een Revolo. Heb even op hun site gekeken, is nog redelijk nieuw merk blijkbaar.
Wat denken jullie? Doen?

Als je de Revolo mooi vindt?
Ligt uiteraard ook aan de staat van beide horloges, etc.
Maar bij Revolo kan je volgens mij je eigen horloge samen stellen…
Weet niet wat de ruilwaarde is van een Seiko Sportura?!

Hier een draadje over Revolo, met lekker veel meningen :grin:

1 like

Wat denk jij en niet je beslissing van een ander af laten hangen.
Vind je het mooi en heb je het er voor over? Doen!
Is er een nee dan niet doen.

Kun je hier wat mee?

Beide horloges zijn zo goed als nieuw, prijs is vergelijkbaar, maar wat is een Revolo nog waard overb5 jaar? Ja d 't hangt ervan af natuurlijk… Wou eigenlijke voor een simpele skx gaan, maar nu dit…

Nee, niks waard.
Die Seiko ook niet denk ik.
Maar Seiko heeft historie sinds 1888 of zo iets.
Dat schat ik wat hoger in dan een anoniem merk
zoals Revolo.
En persoonlijk vind ik Revolo niet interessant
ook qua specs blijven ze achter.
Nee, dan nog liever een SKX :face_with_raised_eyebrow:

Maar als antwoord op de vraag: niet doen.

1 like

Bedankt voor het eerlijk antwoord

1 like

Maar vind je de Revolo mooi?

Ja, eigenlijk wel, vindt em wel iets hebben…
Maar als ik em ooit wil verkopen? Wie gaat daar nog iets voor betalen?
Ik ken mezelf, nu vind ik em mooi, maar ooit wordt ie toch verkocht, en dan?

Ik zou het zelf niet doen, Seiko SKX is gewoon onverslaanbaar in die prijsklasse en ook na 5 jaar dragen nog netjes te verkopen. Soms komen ze langs voor onder de 140,- euro nieuw op staal, kan je dan toeslaan…

Tenzij er een dronken Roel langskomt. Toen won Roel het wel van de vermaledijde SKX, maar hij verloor op zijn beurt weer van de fles…

3 likes

Als je het ooit wil verkopen is de Seiko ongetwijfeld beter, het is zeer moeilijk om zo’n minder bekende merken terug van de hand te doen aan een redelijke prijs.

image

1 like

Persoonlijk zou ik het niet doen, maar ik vind die Revolo’s dan ook niet om aan te zien!

:grin:

En twee dubbele Revolo’s !!

1 like

Mijn ervaring met revolo is. Ik ken 2 mensen die er 1 hebben. Het zijn leuke horloges. Maar ze proberen de revolo al een poosje te verkopen. En dat gaat moeilijk omdat het horloge vaak naar eigen smaak word ontworpen. Dus de verkoop zal moeilijker gaan dan een bekent merk als Seiko. Dat is mijn mening. Ik hoop dat je er wat aan hebt😉

Ik maak hem gewoon…

Ruilvolo

Padoem, patssss

2 likes