Seiko SDGM003 of Longines Conquest Classic Automaat of vintage Omega

Ik ben er nog altijd niet uit. Op zich is dit ook niet erg omdat ik geen haast heb en ook een bewuste keuze wil maken.

Seiko SDGM003: ik was eigenlijk vertrokken vanaf een SARB035 maar na wat gelezen te hebben en filmpjes gezien te hebben, blijkt de SDGM003 toch nog een stap hoger te zijn en nog meer een poor man Grand Seiko te zijn.

Longines Conquest Classic Automaat: metalen band met een zwarte achtergrond en de achterkant is zichtbaar. Net zoals bij de SDGM003. De prijs van zo een nieuwe is echter meer dan 2 keer zoveel als een SDGM003.
Dit is het modelnummer: L2.785.4.56.3
Vind dit echt een “droomhorloge” maar is het meer dan 2 keer een SDGM waard?

vintage Omega: dan ook een automaat en dit dan ook kopen bij een horlogemaker die er later ook onderhoud kan op doen. Maar ik vrees dat ik voor de prijs van de SDGM bij een horlogemaker niet veel ga vinden.

Neem wat u hart zegt en ga ervoor anders blijft je haperen :smiley:

1 like

Voor de prijs van zo’n nieuwe SDGM vindt je volgens mij ook een leuke vintage omega Géneve denk ik
zoiets bv

[URL=http://s47.photobucket.com/user/Yoeri40/media/Omega/OmegaGenve007.jpg.html]

[/URL]

Heb je ze wel es om de pols gehad? Alleen dan kun je imho pas goed bepalen of je t waard vindt.

Weer een topic? Zijn ze gratis geworden door in Lumburg??

Mijn antwoord in je andere topic past eigenlijk ook prima in dit topic.

1 like