Seiko SKX only (Deel 1)

Die is ook gaaf! Benieuwd hoe de dial in het echt is :grin:
Zag je gezocht topic voor een Belhamel strap, had al eens gekeken naar een Crafter Blue alleen zijn die veel te lang… maar Belhamel straps zijn uit productie las ik?

1 like

Geen idee. Ik dacht alleen Seiko 4R36 automaat.

Prima prijs, hier op HF.

Thnx, ik ook. Heb wat Youtube video’s gezien. Zag er leuk uit.

Ik heb Fouad van Belhamel straps al bericht of hij nog er nog één in een lade heeft liggen.
CB is inderdaad heel lang. Max 120 x 80mm voor mij.

2 likes

Ja dat is hier ook wel de max. qua lengte.
Benieuwd of ze misschien nog een verdwaalde hebben liggen! Good luck! :sunglasses:

1 like

Da’s geen SKX! Da’s SKX hommage. :face_with_monocle:

1 like

Sorry originele Bruce Lee :copyright:

2 likes

Er is een topic😏

Prima. Ik ga daar wel spelen.
Vlaggen jullie mijn bericht even? Kan Jur het bericht verwijderen.

3 likes

was niet de bedoeling om je weg te jagen :joy:

Wat ze zeggen is waar. Voor mij is dit het fijnste bandje wat ik heb gehad van alle horloges. Tevens ook mijn eerste jubilee. Wat een fijne dingen.

5 likes

Helemaal mee eens. Maar de US Beads of Rice is ook erg lekker en staat een SKX ook erg goed.

Nog nooit geprobeerd die. Zal best! Hoe flexibeler hoe fijner natuurlijk. Neem aan dat andere jubilee’s ook gewoon zo lekker zitten. Ben wel opzoek naar die super jubilee wat iedereen zowat heeft… alleen heb je die niet voor de skx013 … :frowning:

6 likes

Als iemand SKX schrijft, dan denk ik niet aan de Seiko 5 Sports SKX-hommage. Of beter: de SRPD. Dus, daarom was ik verbaasd over het aantal en jouw opmerking, aangezien het voor mij twee totaal verschillende horloges zijn. Ook al hebben ze gelijkenissen.

1 like

Mooi Peter.

1 like

Jawel.

Kusjes
Xxx
Huts

1 like

Jahh oke die heb ik gezien… maar dan betaal je toch ook invoerkosten erbij?.. weetniet hoeveel dat is hoor. Jij een idee ??

En thanks voor het meedenken, huts…ofzo!

+25%

1 like

Hoe word dat uiteindelijk betaald dan?.. heb nog nooit vanuit Amerika iets besteld, gewoon bestellen en de rest volgt vanzelf of ?

Thnx Sjaak, ben ook helemaal 🥰

1 like

Blijft een mooi ding.

9 likes