Seiko Sumo: Welke band moet ik kiezen? *update*

Daar neig ik ook het meest naar…

Ik zeg beads of rice of oyster.
Ben zelf ook nog een beetje op zoek. Maar houd niet van staal. Kort op origineel rubber gedragen en vooral veel op nato. Maar ben er nog niet uit.

Oyster :+1:t3:

Persoonlijk, vind ik de engineer 2 gruwelijk mooi :thumbsup:.
Op de tweede plaats de hammer/presidential.
Komt ook omdat de rest van de banden vaker voorkomen, de oyster bijvoorbeeld.
Dit is dan mijn inziens mooier.

Succes met je keuze
Pieter.

1 like

Ik heb de oyster op mijn skx007 en elke keer als ik hem draag blijf ik verbaasd hoe mooi dat past. Ik vind de combinatie zelfs zo mooi dat ik geen enkele andere band meer draag op dat horloge.

Een andere band voor de sumo heeft daarom wel de voorkeur!

Ik zeg Oyster, hij laat de aandacht op het horloge vestigen en niet op zichzelf wat ik van de andere wel vind.

1 like

Beads of rice staat em wel erg goed!

Daarbij zeg ik Oyster of Presidential, die eerste 2 bekoren mij niet zo.

Groeten,

Noel.

Mijn stem gaat naar de BOR, of de presidential.

geen twijfel>>>>>>>>>>Oyster!!! :stuck_out_tongue:

Ik vind ze eigenlijk allemaal mooi, de Sumo kan ze allemaal goed aan. Ik heb zelf de 22mm Anvil ivm 20mm endlinks gehad.

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Seiko/172647dc.jpg.html][/URL]

Eric

2 likes

Die combi had ik ook op mijn - later jouw - Blumo, staat gewoon erg goed. :+1:

Bedankt voor alle reacties dusver! Wat is in jullie beleving de beste plek om zo’n bracelet te kopen?

In Nederland kun je terecht bij Rob (Monsterwatches), internationaal kun je kijken bij Yobokies of Dagaz, keuze genoeg!

Yep, Monsterwatches.

Nog twee probeersels:

Wat vinden jullie?

Ja, nato/zulu kan 'n Sumo heel goed hebben. Staat super, imo.

2 likes

Oyster vind ik ook het lekkerst ogen.

gr, HJR

Of natuurlijk een mooie milanese…

Uiteindelijk toch gekozen voor de super engineer II ! Net binnen en nu om de pols voor een reisje naar Terschelling.

3 likes

Netjes!

Ik stond voor dezelfde keuze met mijn oranje versie. Ik ga voor de Presidential. Weet iemand of Rob met vakantie is? Aantal dagen geleden een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gekregen.