Seiko Turtle SRP775 of SRP777?

Hallo allemaal,

Zoals jullie wellicht weten ben ik in het bezit van een Seiko Turtle SRP775. De laatste tijd heb ik steeds meer een haat liefde verhouding met de geelgouden accenten van de SRP775. Op een zwarte Seiko rubberen band vind ik de geelgouden accent mooi maar op staal stoor ik mij eraan. Ik twijfel of ik destijds niet beter de zwarte SRP777 had moeten nemen. Wat zouden jullie doen de SRP775 houden of verkopen en een SRP777 aanschaffen? Ben benieuwd naar jullie meningen :slight_smile:

MvG Ralph

Mijn Seiko Turtle SRP775:


2 likes

Lastige keuze, ik vind ze beide mooi. Maar ik vind ook dat een duiker altijd op staal moet kunnen worden gedragen dus als je je er aan stoort op staal dan zou ik gaan voor de 777. Zelf zou ik me er niet aan storen, ik denk dat op staal de 775 wat aparter is.

1 like

Vind hem op staal juist op z’n mooist. Maar als je er achter wilt komen. Er zijn geen kapitalen mee gemoeid dus hup, in het blauwe deel, schaf een 777 aan, bevalt die niet, repeat action :wink:

2 likes

Deze kopen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Heel eerlijk; ik vind de 777 mooier. Maar ik denk dat ik ook wel met de 775 zou kunnen leven, want het goud heeft ook wel wat.

1 like

Staal gewoon vergeten. De 775 maakt nml wel de perfecte bandenslet! :grin:

3 likes

Heb ze beide gehad maar ook de eerste generatie turtle, bleu lagoon en de padi op dit moment. Het is puur een persoonlijke keuze. Vind ze gewoon allemaal mooi.

2 likes

Heel snel verkopen en een 777 aanschaffen…

3 likes

Ik zou zeggen probeer em gewoon es uit.

Waarom flipperen als je kunt fifferen :wink:

Kun je ze mooi naast elkaar houden. Bovendien kun je volgens mij intussen een berg aan bandjes uitproberen, ook stiekem op je 775 :shushing_face:

2 likes

Ik heb de knoop doorgehakt. Hij gaat de collectie verlaten.

De vervanger de SRP777J is binnen en hij kwam niet alleen. :grin::+1:

6 likes

Is de SRP777 nog nieuw te koop eigenlijk (op rubber)?

1 like

Nope volgens mij niet…

Als je even online zoekt, komt die hier en daar nog wel bovendrijven.

De Japanse uitgave (de SBDY015) is bvb. op creationwatches te vinden:

1 like

Heb toevallig op Ebay een nieuwe gevonden. Prijsvoorstel gedaan van € 387,50 inclusief verzenden vanuit Duitsland. Zowaar geaccepteerd.

Een SRP777 on the way dus :slight_smile:

2 likes

En SRP777 binnen. Morgen wat foto’s. Bevalt minder dan ik had verwacht; turtle case valt me een beetje tegen. Dus wellicht dat hij morgen in het blauwe gedeelte staat…

Vind het een merkwaardige beslissing van Seiko om de SRP777 zo snel uit te faseren, denk dat dit toch zeker de meest populaire en iconische kleurstelling is namelijk. Ik geloof dat op dit moment enkel de versies met Sunburst / Save The Ocean wijzerplaat goed leverbaar zijn hier in NL. Is er al iets bekend over eventuele nieuwe kleuren?