Henrik
30 augustus 2011 om 15:25
7
EricPP Schreef:
Ik moet sowieso zeggen dat ik het
idee heb dat we hier steeds meer
Marktplaats-verkopers hebben…
Just my 2 cents!
Goed weekend allemaal!
Eric
Dat is niet waar, hooguit dat type kopers. Maar verkopen mogen alleen mensen die aan de voorwaarden voldoen. En die zijn streng genoeg.
EricPP
30 augustus 2011 om 18:27
8
Henrik, daar heb je ook weer helemaal gelijk in, sorry. Maar wat kopers betreft heb ik dat idee inderdaad wel.
Eric
capice
20 november 2011 om 08:11
9
Helaas hier een soortgelijke ervaring…
Davosa van Andy overgenomen. Omschrijving van horloge klopte perfect. Nette afhandeling.
1 like
Arjen
25 november 2015 om 07:34
11
Mijn ervaring met septentrio als verkoper is goed. Seiko Seahorse overgenomen. Vlotte communicatie en afhandeling.
Laat me even vermelden dat de twee slechte comments uit 2011 terecht waren, maar ik wist toen nog niet goed wat de regels waren op dit forum. In beide gevallen had ik geboden maar daarna niet gekocht (nog niet de grootste misdaad me dunkt).
Sinds dan enkel positieve reviews, lees het bericht van Arjen maar, en ook deze reviews:
Bulova van hem overgenomen. Prima snelle afhandeling en omschrijving klopt.
Arjan
Zeer aparte LIP overgenomen van Andy. Alles perfect verlopen zoals verwacht. Goede verkoper en zal zeker nog wat van hem kopen als hij weer wat leuks heeft. Kortom, een aanrader.
groetjes Lenno
Hier een prettige ervaring met Septentrio. Vlotte communicatie, snelle verzending en horloge precies zoals verwacht. Dank!
Dus pas op met die eerste, uit 2011 afkomstig zijnde, berichten. Gooit onnodig een negatief doek over mijn aanwezigheid op dit forum me dunkt.
Arjen
25 november 2015 om 17:51
13
Net een Seiko Seahorse overgenomen. Zoals hierboven ook vermeld, de omschrijving klopte prima. Verder vlotte communicatie en afhandeling.
Arjen
1 like
ehwatch
25 november 2015 om 20:25
14
Dit was mijn ervaring in 2011. Ik vind niet dat na 4 jaar dit nog relevant is. Van mij mogen dit soort topic na een jaar verdwijnen ook al heb ik deze zelf geschreven.
Mvrgr. Erik
merl
2 december 2015 om 19:03
16
Een Seiko van septentrio overgenomen. Prima communicatie en top verpakt. Een aanrader!
1 like
Bert4
5 december 2015 om 13:32
17
Hele mooie Citizen van Andy overgenomen voor een nette prijs. Verder prima afhandeling.
1 like
Een mooie Vintage Omega overgenomen van Andy. Kwam binnen precies zoals beschreven.
Prima communicatie, prettig contact. Ik ben tevreden over de deal met Andy.
1 like
Gisae
8 februari 2016 om 22:47
19
Mooie srp315 van hem over genomen. Prima communicatie en horloge zoals beschreven. Aanrader.
1 like
Igor
10 februari 2016 om 15:05
20
Horloge gekocht van Andy.
Precies als omschreven, zeer goed verpakt
Reageert snel op mails
Top!
1 like
LeenV
10 februari 2016 om 21:08
21
Vintage Tissot overgenomen, perfect!
Bedankt.
1 like
Gisteren is Andy een Monster komen ophalen : fijne & vlotte transactie - sterk aanbevolen HF lid
1 like
Zojuist een schitterend horloge van @septentrio mogen ontvangen. Goede deal, perfect verpakt en gewoon erg blij met het item en het contact.
Dikke pluim!
1 like
Edit: Reactie in ander samengevoegd topic geplaatst.
Ook hier goede ervaring met Seprentrio. Van hem een horloge overgenomen, communicatie was goed, verpakking ook en horloge was precies zoals beschreven.
Vorige week heeft septentrio van mij een horloge overgenomen.
Communicatie was vlot en duidelijk, evenals de betaling en verdere afhandeling.
Ik had een vaste prijs voor het horloge in de advertentie vermeldt , en dit was gelijk akkoord zonder ook maar verder op de financiën terug te komen.
Kortom, dikke prima!
1 like