Service Valjoux 7750 (Oris 674) Noord-NL

Aangezien het onderwerp in mijn andere topic is ondergesneeuwd; onlangs een mooie Oris gekocht (voor foto’s zie: Net binnen Oris). Van de verkopende partij heb ik begrepen dat het horloge in de 18 jaar(!!) geen onderhoud heeft gehad. Ondanks dat het horloge prima tijd houdt wil ik het toch laten controleren.

Wie kan mij helpen aan een goed adres voor een niet al te gekke prijs.

Mijn dank is groot!

1 like

Waarom zou je dat willen doen als het horloge nog goed loopt?

1 like

Nog belangrijk: ik zoek een adres in Noord-Nederland…

Optitime Groningen vind ik altijd fair deal.

1 like

Popma & Popma te Heerenveen :+1:

1 like

Misschien heb je hier iets aan:

2 likes

Wesselink en Vreeker in Alkmaar is een zeer goed bekend staand adres.:slightly_smiling_face:

3 likes

Wesselink & Vreeker
Of
Kalle Slaap

2 likes

Timefix in akersloot.

1 like

Jij laat de olie van je auto ook nooit verversen maar wacht gewoon tot hij in de soep loopt? :thinking::wink:

3 likes

Haha Adil toe, je komt over als een newbie nu :confused:

Een service is geen overbodige luxe en naar mijn idee long overdue.

Groningen
http://www.juweliermulder.nl/reparaties/

En Ik heb ook meerdere goede dingen gehoord over Popma in Heerenveen, die @HemiDaan ook al aan had gegeven.

http://juwelierpopma.nl/

Volgens mij is @tictoc zelfs één van de twee Popma’s, dus het lijntje is kort :+1: Afijn, nu ik hem er toch bij heb gehaald kan ik net zo goed even vragen waarom ze voor die afbeelding op de site hebben gekozen?

Ik geloof niet dat één van die twee muitertjes in het team zit namelijk :joy: Die kijken gewoon dom in het niets.
M.a.w. het spreekt niet. Een professionele teamfoto komt wat vertrouwder over! Afijn, mijn ongevraagde 2 cents, toedels :v:

5 likes

Dan ben jij er elke week op de koffie vermoed ik… :wink:

1 like

Heel handig! Dank!

1 like

Horloge is vanmiddag naar Popma en Popma in Heerenveen gebracht. Echte liefhebbers, dat merk je direct!

Dank voor jullie tips!

Hartelijke groet,

Arjen