Show hier je horloges met LCD en LED display

Aangetekend , met aftekengarantie, juwelentoeslag en track&trace gaat het dan 56 euri kosten meneer.
Special price for special friend :laughing:

Maar euuh ff serieus, dit is toch feitelijk een Total loss?

If yes, dan mag ji @koekoek hem ophalen.
:expressionless:

1 like

Geen idee of hij total loss is. Ik heb op het forum wel eens gezien dat @MartijnV toch op wonderbaarlijke wijze sommige LCDā€™s nieuw leven in heeft kunnen blazen. Weg gooien is sowieso zonde, mischien dat hij op te knappen is of anders kunnen andere de onderdelen mischien gebruiken.

1 like

Hangt er van af. Hoe erg beschadigd is het binnenwerk? En is dat glaasje aan de achterkant bedrukt met logo (duur/moeilijk) of is het een helder glas met een metalen plaatje er achter. (relatief simpel te vervangen)
Ik heb inderdaad al ā€œoverledenā€ lcd horloges aan de gang gekregen met schoonmaken. (vrij groffe manier, dat wel)

3 likes

zal eens kijken en evt wat fotootjes maken.
Ik ben geen vakman op dit gebied en al zeker niet de handigste.
Ik meld me, ook al shet niet lukt.

Speedmaster in een vuilnisbak - daar haal je de headlines wel mee :wink: Maar als ik de tekst zo op het glaasje zie (0.a. 3x set voor chrono) denk ik dat ik al eerder dit soort uurwerkje voorbij heb zien komen. En ook lijkt het me dat bijvoorbeeld @MartijnV je misschien wel een tip kan geven voor evt refresh opties. Dus wacht nog maar even

1 like

Misschien handig om je mee door de menuā€™s van Horloge Forum te verplaatsen? Toch eens een batterijtje aan wagenā€¦

1 like

De vroege vintage Casioā€™s zijn nog wat ondervertegenwoordigd in dit draadje, daarom vandaag even deze Casio Casiotron World time uit 1976 uit de schaduw gehaald

6 likes

Worldtimers zijn zowie zo ondervertegenwoordigd, dit is weer een hele leuke Ernst, en een die ik nog niet kende. Had mijn Casio-tjes nog niet opgegraven, maar om de vintage leeftijd wat op te waarderen alvast een fotootje van een Casiotron van de vroegste periodeā€¦

2 likes

Heel mooi, en met een prachtig uurwerk. Groetjes van zn blauwe broertje!

7 likes

Wow - die ziet er nog gaver uit lijkt het - ook de doos er nog bij en dat plastieken pushsleuteltje?

De vintage Casiotron horloge dozen die bij deze horloges werden geleverd zijn behoorlijk zeldzaam (tov van ander Japans). Ik heb er een paar, maar niet specifiek bij dit model (1 op 1)

Deze boxen ā€¦

ā€¦ zijn bij mij zeer welkom. Pm me als je een hebt liggen die je kwijt wilt :slight_smile:

2 likes

Wel een mooi boxje toch! Tja de mijne (03) heeft als setje al eens op marktplaats gestaan maar na langdurige reservering die uiteindelijk afketste, nooit meer iets serieus op gezien

Dit is een voorbeeldfoto die ik even van het internet heb geplukt :slight_smile: Wel een erg leuk model (ondanks zn gare fixoflex band)

lijkt haast een swatch bandje?!

De jouwe heeft een horizontale brush op de kast die ook origineel lijkt. Dat was me niet eerder opgevallen bij dit model. Jouw band is origineel, waarschijnlijk heeft casio de brush aangepast op de band. Weer iets geleerd :slight_smile:
Maar genoeg geneuzel over details en dozen. Dit zou toch eigenlijk meer een fotootjes topic moeten zijn. Keep em coming. Erg leuk dat je dit topic bent gestart en ook fijn om te zien hoeveel respons het krijgt!

1 like

Deze zit in een soort vulpennen doosje - dat was tenminste mijn eerste gedachte voor ik hem kocht haha

Dank voor de support - duurt toch altijd voor een topic wat vaart krijgt. Zal binnenkort toch ook eens een gekke Casio te voorschijn trekken - daar lijken toch meer HFā€™ers affiniteit meer te hebben dan met Europese, Seiko/Citizen of Amerikaanse LCDā€™tjes :wink:

1 like

Hier de mijne die trouwens mag vertrekken :slight_smile: zie verkoopgedeelte

4 likes

Ongedragen Delbana

5 likes

Ha, ook weer zoā€™n mooi antiek display! Beauty!!! Net als deze Indus heeft Delbana dus ook meegesnoept van dezelfde LCD-productie denk ik!

9 likes