Show hier je horloges met LCD en LED display

Wauw. Die Indus is fantastisch. Mocht je die ooit laten gaan dan ben ik echt zeeeeer geinteresseerd…

1 like

Zoek ook eens op Catena Spacesonic zou ik zeggen. (Let wel op de Chinese nepper)

1 like

Nog geen vintage… Maar waarschijnlijk is de laatste adem van de (ooit Sovjet) Witrussische manufactuur…

11 likes

Strak!

En heb je nog een fototje genomen? Ben wel benieuwd of deze slapende schoonheid nog te redden is :smirk_cat:

2 likes

Zelf krijg ik hem niet open.
Ik neem hem mee naar vriend ( met kastmes :laughing:)
( een échte vriend dus :expressionless:)

2 likes

Ik gebruik zelf eigenlijk altijd een keukenmesje moet ik toegeven :joy:

1 like

Heb ik geprobeerd.
Ging nog maar nèt goed.
Of…bijna fout.
:neutral_face:

1 like

Zonde om weg te gooien, niet doen hoor :slight_smile:
Als het uurwerkje het nog blijkt te willen doen en er komt met enig geduld misschien nog een nieuw glaasje voorbij dan heb je toch weer iets leuks aan je pols
Hier wat inspiratie, vwb de staat van jouw horloge is er zeker nog hoop :wink:

2 likes

Leuk man, dat is hem ook meteen ( eerste foto kabammmm :neutral_face:)
Thank you!

had dat artiekeltje ook gezien maar dat is al wel 17 jaar geleden. Ik vraag me af of er nog veel onderdelen beschikbaar zijn 17 jaar later. Wie weet, zeker het proberen waard.

1 like

onderdelen zijn altijd nog wel ergens te vinden - niet altijd wanneer je ze nodig hebt. Net even zitten spitten naar een wijzerplaatje voor iemand - kwam van alles tegen behalve die hij zocht natuurlijk. Maar zo ben ik mooi weer even bij met wat ik ooit voor gekke dingen bij elkaar heb geraapt - waaronder dus ook dit wijzerplaatje voor een Enicar met LCD schermpje :wink:

Dit filmpje hoort hier. Waarschijnlijk de best bewaarde Bond-TV watch.

5 likes

Schandalig goedkoop ingekocht trouwens, Heel frustrerend…

2 likes

De commercial. Dit vonden we vroeger misschien nog gaver dan de nieuwste smartphone. Het lijkt wel of nu alles gewoon is. Maar dat zal wel generatie gebonden zijn.

4 likes

NOS, geen batterij er in, gokje dus.

3 likes

Als ie schoon is kan je mazzel hebben!

Nog wat (voor zover ik uit de handleiding kan opmaken) passende batterijtjes kunnen vinden. Ben benieuwd.

2 likes

Well hello brother.

9 likes

Ja, vond ik ook, Martijn.
Het hele punt is of de koper gelijk heeft of niet: kan je nu nog TV kijken op dat horloge ?

Ik vrees van niet.