Show hier je horloges met LCD en LED display

Leuk, zon vroeg model! :slight_smile:

2 likes

Ooit nieuw aangeschaft in de zeventiger jaren, type 0439-4009 dacht ik. Jaren gedragen, maar in de vergetelheid geraakt. Doet het weer prima na aanbrengen batterijtje.

3 likes

Vandaag binnen gekregen. Ik had vroeger een dergelijk horloge op de lagere school van het merk Ricoh. Yoko kwam in de buurt en daarom uit sentiment voor een zacht prijsje gekocht. Brengt weer een glimlach om de mond.

8 likes

NA

5 likes

Cool zoā€™n lichte wijzerplaat - nog nooit gezien!

1 like

Ik ruil hem zo met die Rowi band :slight_smile:

1 like

Dat viel mij ook meteen op, (@LeenV ) leuke aanwinst :+1:

2 likes

Deze keer is mijn ā€˜likeā€™-hartje voor jou Leen :heart_eyes:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Hoewel ik hem echt heel fraai vind zie ik toch af van deze mooie deal Leen, sorry. Ben al redelijk voorzien wat klokjes betreft, en eigenlijk al jaren geleden gestopt met verzamelen. Probeer af en toe wat op te ruimen, en met ruilen schiet dat dan niet op :innocent:

1 like

Ooit over genomen als opknap project voor 5 euro (inclusief originele box)

10 likes

Ja hoor al weer zoā€™n mooie. En die heb ik al nooit gezien, ga zo door mensen :wink:

1 like

Voor ā‚¬22 incl. verzenden, nieuw, kon ik deze niet voorbij laten gaanā€¦

7 likes

5 alarms - voor elke doordeweekse dag Ć©Ć©n? :sunglasses:

1 like

Medicatie tijden en Ć©Ć©n over voor het opstaan?

1 like

:laughing: :laughing:
Ik zag het ook toen ik de foto bekeekā€¦ ik heb alleen de tijdzone en tijd ingestelt, verder nog nietā€¦ :grimacing:

2 likes

Vrijdagavond gaan we gewoon naar de Disco in stijl .Letā€™s Go :smirk_cat:

5 likes

5 likes

Ik weet eigenlijk niet zoveel af van dit klokje nog :sweat_smile: Hij komt volgens mij uit 1979. Ik vind de knopjes met kleurtjes erg apart, nog nooit gezien zo.

4 likes

Nou ja knopjes met kleurtjes nooit gezien, dat kan ik me bijna niet voorstellen met jouw collectie Koekoek !? :wink:

Zelfs ik heb er al een paar

4 likes

Door Seiko in 2011 uitgebracht en allen in mijn collectie:

Nieuwe techniek, EPD Active Matrix gevoed door zonne-energie met radio time sync.
Display gebruikt 0 energie, alleen voor het wijzigen van afbeelding/getal op de display is energie nodig.
Achterliggende techniek is hetzelfde als bij een E-reader.
Zeer hoge resolutie in vergelijking met vintage LCD, 300dpi.
Er zijn meerdere weergaven van de tijd mogelijk, zelfs in vorm van speelkaarten.

Zillverkleurige SDGA001 en zwarte SDGA003 zijn in Nederland te koop geweest.
Goudkleurige SDGA002 is Japan only.

Naast deze 3 reguliere modellen is er ook nog een Limited StarWars Edition van uitgebracht, de SDGA005:

14 likes