Show hier je horloges met LCD en LED display

Ja ook doosje. Op de foto is het licht “aan”

1 like

Casual or Casio?

3 likes

Casio ws-740 Marlin

4 likes

aha - nooit getest bij de mijne :wink: Even een zonnebril zoeken voordat ik dat eens doe :sunglasses:

En ineens kom ik best wel een paar Casio’s tegen hier eigenlijk…

2 likes

Leuke! Is dacht ik een speciale editie uit de jaren 90.

Je moet ze natuurlijk zo af en toe aan de gang houden die LED horloges…Net als zo’n topic over die LCD en LED beauties.Even een paar in de spots - hoop dat er weer iemand inhaakt. @MartijnV heeft vast een paar echte toppers!Van boven naar onder drie klassieke LED’s : De Pulsar, een Tissot en een SInclair alle drie met nog de originele band, en met gebreken…

2 likes

Okee. Deze ligt momenteel in stukken, moet ik weer eens naar kijken.


Dit is ook een leuke met temperatuur meter :slight_smile:

Ouwe Casio.

Seiko 0624.

Dode arctos.


5 likes

Gave verzameling zeg🖒! Maar denk niet dat dit ze allemaal zijn…:joy::joy::joy:

Die Citizen met temperatuurmeter zie ik vaak voorbijkomen op site’s ook gouden en daar vragen ze toch wat geld voor…

Goudkleurige heb ik ook nog ergens liggen, het oudste type met temperatuur meter in het glas.
Ze gaan inderdaad omhoog in prijs. De zilverkleurige is trouwens in super mooie staat.

Zie vooral gouden voorbijkomen…
Gaat batterij lang mee…is geen solar toch?
Hoe bedoel je dat temperatuurmeter in glas?
Word de temperatuur via het glas gemeten?

Nee, bij die oudere zit de meter in een gaatje in het glas. Moeilijk/duur om te maken. Bij de nieuwere zit ie in de kast zoals bij die van mij op de foto. Goedkoper.

1 like

Oke…goed om te weten…thanks🖒

1 like

Gaaf die thermo Citizen! Die Seiko natuurlijk ook maar die heb ik al een tijdje - weet alleen niet of die nog leeft… Volgens kun jij probleemloos in je eentje een heel Forum vullen zo langzamerhand - wow!!!

1 like

Ik wéét dat ik een probleem heb…

3 likes

huis te klein? :imp:

1 like

Valt mee hoor :slight_smile:
Ik vond nog een plaatje van mijn vroege model Tissot.

mijn Pulsar.


Had ik deze al laten zien?


Deze heb ik ook nog ergens.

Die Seiko wekkers zijn ook leuk.


Mooie grote stopwatch.

Microma

Waltham

4 likes

Verkoop je ook weleens wat?:joy::joy::joy:

Huh? Wat is dat? verkopen?

2 likes

Heeee Die Tissot lijkt verdacht veel op mijn Casiotron :wink: - en jouw Citizens zien er nog nagelnieuw uit, wow! De stalen Pulsar heb ik ooit eens helemaal enthousiast gekocht omdat mijn oude doublé eigenlijk mijn smaak niet is, en ook nog een of twee segmentjes nonactief heeft, maar helaas - staaltje geeft helemaal geen leven - tenzij jij trucs weet te opperen?!

Ik doe er nog een schepje Citizens bovenop omdat het altijd zo Casio Seiko is in LCD items En toch zijn ze best knap die Citizens, niet?

2 likes