Show hier je horloges met LCD en LED display

Mooie story ook, dank voor het delen weer Leen!

Nou, hier zit een Led in dus telt het :wink:
Knippert 1 keer per seconde. Geen duidelijke functie, gewoon cool :smile:


17 likes

gaaf glas ook!! :slight_smile:

Dankjewel :slight_smile:
Hier nog wat leuk leesvoer.
http://www.crazywatches.pl/seiko-3923a-vfa-led-quartz-1973

2 likes

en je hebt er zelfs 2 :scream:

1 like

Duurde wel ff hoor, ik had er zelfs Ć©Ć©n in super staat die ik heel stom voor een Synchronar had omgeruild.
Deze twee heb ik van drie met allerlei problemen gemaakt. Ik kan nu dus nog Ć©Ć©n maken met een verrot glas en een overleden circuitā€¦

3 likes

Heel apartā€¦šŸ–’[quote=ā€œMartijnV, post:342, topic:94031ā€]
Knippert 1 keer per seconde
[/quote]

Moet je niet naast je bed hebben liggenšŸ˜‚

geweldige set Martijn!

Nieuwe aanwinst Seiko A714-5090 :slight_smile:

16 likes

Ziet er nog fantastisch uit Bas!

1 like

Nu ook gaan rennen natuurlijk. Om alle functies te benuttenšŸ‘šŸ»

1 like

Klassiekertje

7 likes

Voor digitaal gaan blijft voor mij vooral een kwestie van extra functies, of er moet een fantastisch design zijn gebruikt wat die paar lullige uren en minuten cijfertjes in een attractief frame zet. Deze oude Casio heeft voor mij beiden

Mooi weekend allemaal :wink:

2 likes

Binnen!!

6 likes

Goeie vangst, gefeliciteerd!

1 like

Thanks! Bijna te mooi om waar te zijnā€¦hij lijkt in het echt nog mooier als op de fotoā€¦zou bijna denken dat hij nep is of gloedje nieuw. Maar eens een keer kijken hoe de functies werken.

1 like

Ook binnenā€¦eerste Citizen LCD vintageā€¦ziet er heel goed uitā€¦moet ik alleen de tijd nog goed zetten.
Eerst lekker happie eten met de vrouwšŸ˜Ž

4 likes

Hoopvolle ontwikkelingen. Hij loopt!! :smile: :tada: Na de binnenkant te zien gehebben is dit echt een hele verassing van er was een hoop roest.

Er zijn nog wel wat problemen met de pushers. Twee zitten er vast, eentje klikt niet terug, gelukkig is er 1 die nog wel goed werkt maar die maakt ook geen contact :joy:

9 likes

Mooi werk! Is het makkelijk om voor zoā€™n LCD een glaasje te vinden en te plaatsen?

Klasse man! Nu nog wat schoonmaak werk van de pushers. Die maken contact met de metalen contacten aan de zijkant van de module. De klem over de batterijen maakt contact met het achterdeksel. Knopje indrukken en de kring wordt gesloten :slight_smile:

1 like