Show hier je horloges met LCD en LED display

Hij staat (eindelijk) op tijd :grimacing: Hele uitzoekerij.

10 likes

Leuke puzzel. Iemand dit ding laten instellen zonder gebruiksaanwijzing…

2 likes

Zeempje en push gereedschapje nog wel, maar geen handleiding meer in mijn doosje vrees ik…

3 likes

Ook met handleiding nog wel een uitdaging.

2 likes

De enige LCD die ik nog wel eens draag :slight_smile:

6 likes

Onvergetelijke aanschaf: Nadat mijn Seiko Messagewatches al een tijdje niet meer radiogestuurd werden spotte ik ergens de Watchman Radiocontrolled voor ‘weinig’. Nu ja weinig, elke keer als er een batterij in ging was die direct leeg…De Watchman bleef tijdloos, ook toen ik er meer van kocht. Gelukkig kon ik de bandjes nog wel gebruiken :disappointed_relieved::smiling_imp:

2 likes

Geinig ding, ziet er Sony achtig uit, die tekst. Misschien met schoonmaken nog te redden?

1 like

Mmmmm denk eerder dat het een partijtje missers was. Vond ze ook mooi, en heel goedkoop zelfs maar heb er nooit één met werkende tijdsaanduiding gezien…

Jammer :frowning:
Kan het niet gewoon kortsluiting zijn? Slecht gemonteerde batterij contacten, batterij wordt warm en is snel leeg. (of knalt zelfs uitelkaar)

1 like

Denk wel aan kortsluiting - Ik zal er eens een openen en een fotootje posten - jij hebt er vlg mij heel veel meer kijk op dan ik :wink:

1 like

Net één van de Watchman Radiocontrolled horloges geopend - ziet er nog clean uit Martijn. Benieuwd of jij of iemand anders er aan de hand van de fotootjes iets aan kan ontdekken, 't lijkt meer antenne dan uurwerk als ik zo eens kijk :wink:

3 likes

Vandaag de linker Casio binnen. Nog lastig om deze vintage modellen te vinden zonder dat ze al te erg beschadigd zijn.
Nu alleen nog de versie met de witte dial…

6 likes

Ik zie zogauw niets raars…

Classic - echt top als je ze straks alle drie hebt en dan in deze staat!

1 like

Thanks! Ik blijf geduldig… hoe moeilijk ook… :wink:

Was ik al bang voor Martijn. Heb er maar één opengemaakt dus, en die zag er schoon uit. Behalve een aftakkend klemmetje in een sleufje naast de batterij zie ik ook niets wat eventueel zou kunnen spelbreken. Googlen op het nummer of de naam geeft ook niets - kan me toch haast niet voorstellen dat ik de enige ben die een aaantal van die radiocontrolled Chinese kopieën van Junghans bezit…

Hier ook - ooit zoiets (pre-internet) geprobeerd met Citizen maar weer de moed opgegeven, Kwam niet verder dan twee…

2 likes

Uitdaging ??? De originele Seiko calculator watch. Nog drie kwartier! http://www.ebay.com/itm/1978-Original-Vintage-Retro-Gents-Seiko-Model-C153-5007-Quartz-Calculator-Watch-/252784589349?hash=item3adb22ba25:g:KRMAAOSwTglYlPDZ

Gezien de staat sla ik even over…

1 like

Welja. Nog eentje dan met ana-digi wijzerplaatje - de seiko H357, uit de serie waarvan er ook één als James Bond horloge (For Your Eyes Only) in gebruik was. Kostte 548 Duitse marken destijds volgens de sticker achterop :wink:

3 likes