Show hier je horloges met LCD en LED display

Deze H357 heb ik ooit gehad en geflipperd:

3 likes

Goedemiddag dames en heren.
Ik dacht laat ik er eens inKNALLEN met een snj023k1 van de firma SEIKO.

8 likes

En,……wat is de status ?
Beniééuwdpuntnl

2 likes

Nieuwe telg in de Citizen’s family😎

5 likes

Nog geen vooruitgang. Ik moet de kast eens in een badje cola of mischien zelfs wd40 doen :smile: Mischien dat de pusher dan na enige tijd wel wil loskomen.

1 like

Och waarom niet - heb zelf ooit heel dapper een dikke roestplak van de rotor van een Seiko verwijderd met WD40, en ondanks de resterende roest loopt het ding al weer bijna 15 jaar. Vorig jaar vóór het vastzetten van de kroon wilde de horlogemaker na het openen hem direct weggooien vanwege die ‘bruine coating’ - en hij kon niet anders dan toegeven dat hij inderdaad gewoon goed loopt haha. Kroon vast en alles ok…

3 likes

mooie lcd!

1 like

Thnx🖒

Oei - die zou ik best compleet willen hebben…

1 like

Interessant om te kijken welk merk module er in moet. Pulsar/Alba? Seiko?

1 like

Tja wie zal het zeggen. Weet van een Enicar chrono met hetzelfde werk als bij de Seiko (monaco) en heb steeds meer het idee dat er vaker samenwerking was in de seventies (TV cases etc). Maar mijn Seikootje heeft in elk geval meer knopjes zo te zien, dus het blijft voor mij gissen, wel een hele mooie kast die Enicar vind ik

3 likes

https://uhrforum.de/enicar-calculator-ref-390-001-001-die-geheimnisvolle-nerdwatch-t201733

Hier hebben ze het over een Oriënt module. (Als mogelijkheid)

1 like

3 likes

Groet,
Werner

6 likes

Lijkt aardig identiek aan het Enicar bordje - maar goed dat ik gestopt ben met verzamelen anders had ik nu koorts :innocent:

2 likes

Mooi🖒

1 like

Voor de controlfreaks…

3 likes

Doen ze het nog of…?

1 like

Casio AE-7W

Werkt…min of meer. Lampje doet het niet meer, wat “bleeding” op de LCD, en ik kan de tijd niet verzetten, reageert niet meer op het verzonken adjust knopje. Ik kocht dit horloge nieuw in eind jaren '80 of begin '90?

4 likes

Tja Moet ik nog eens naar kijken - uitstellen is zo van deze tijd :wink:

1 like