Show hier je horloges met LCD en LED display

Push met dat pijltje is waar je duwt om de “opwind as” te kunnen verwijderen. Bij spring moet er inderdaad een veertje in. Bijvoorbeeld van een kapotte bandpen.

1 like

Oei - niet pushen dus ! :sweat_smile: Bedankt Martijn maar wat bedoel je met bandpen? Is zo te zien maar een een heeeeel dun klein veertje wat je ook wel eens bij de Casio’s ziet als het niet daarvoor wegschiet :wink:

Zo’n springbar waarmee je banden aan de kast vast zet slopen en de veer daarvan korter knippen.

1 like

AAAAAh Ik blijf toch nog steeds (van jou met name) leren - super tip Martijn, thx!!!:yum: :relaxed:

2 likes

Het trio is compleet!!! De enige vintage AQ321’s die er voor mij toe doen! Lange tijd op zoek geweest naar de witte versie in mooie staat en nu eindelijk in bezit!

Tussendoor ook nog een zwarte AQ320 in tiptop conditie gescoord. Zoek de verschillen!

13 likes

Gefeliciteerd man! Mooi als je op jacht bent en eindelijk lukt het🖒😎

1 like

En de BP-120 met bloeddruk- en polsmeter is ook binnen… heerlijk dit soort gadgets!

10 likes

Fantastische klok!

1 like

En maar doen of die smart watches zo modern zijn :smirk:
Van welk bouwjaar is deze? Mooie klok, gefeliciteerd met deze nieuwkomer.

1 like

Dankje! Inderdaad grappig horloge hoewel de bediening niet eenvoudig is. Deze modellen zijn geproduceerd tussen midden en eind jaren 90.

Nog maar eens showen hier…deze bandjes zijn echter minder comfortabel, werken als een Epi Lady :slight_smile:

Honor To The LCD’s!

7 likes

Ben zelf niet zo van goud, maar die onderste is gaaf!

1 like

Heeft wèl goudkleurige wijzers en accenten.
Ik ben ook niet van goudkleur, maar de combi black-grijs-goud is stunning!

Yessss - sluit ik me helemaal bij aan met deze Anadigi Citizens:

5 likes

Ik doelde ook op je bovenste foto :sunglasses:. Die combi is inderdaad erg geslaagd :thumbsup:

Deze net aan de gang gekregen, nou ja, een werkende module uit een versleten verrotte kast hier in gedaan.

10 likes

. Casio wv-m401 uit 2006/2007, de enige productiejaren. Stalen kast , solar, radiogestuurd. Een dressy casio!

De 400 had een negatief display.

10 likes

gave kast deze!

2 likes

Das een mooie ja. nog nergens gezien🖒

omdat i zo mooi is, nog maar een plaatje. Marktplaats vondst vorige week.

9 likes