Show hier je horloges met LCD en LED display

Kzou hem wel willen, deze aparte 4kante.
En ik ken nog wel een HF lid dat hier 4kant achter zou staan als buitenbeentje in de vierkanten-reeks

1 like

En nog een linkje voor meer info

https://uhrforum.de/doppelpack-casio-wv-m400-wv-m401-digital-funkuhr-sammleruhren-t183550

1 like

HĆ©Ć©l even gedragen deze NA. Toch dus weer eens in de verleiding gekomenā€¦Wordt binnenkort flink de staalborstel erover :smiling_imp: en dan eens met een batterij testen! En als het dan allemaal meevalt ook op zoek naar een originele band natuurlijk :wink:

5 likes

Gaaf hoor. Ben benieuwd naar de fotoā€™s als 'ie klaar is!

1 like

Al weer even niet met LCD op stap - en in dit topic zit volgens mij nog best wat wel rekā€¦weer eens in de oude la gespit voor wat prikkels zoals deze oude Citizen Crystronā€¦

5 likes

Net binnen.


5 likes

GaafšŸ–’ā€¦zijn dat zonnecellen?:blush:

Oh QuartzšŸ˜•ā€¦maaršŸ¤”

zonnecellen inderdaad :slight_smile:

1 like

Ohā€¦toch, wist nu niet of die van die tijd wasā€¦die Citizen van 1976 van jou was toch de eerste?:blush:

De eerste analoge ja, deze zal wat jonger zijn.

1 like

Topper weer voor bij je mini-collectie :smiling_imp:

1 like

of deze?

3 likes

Ook gaafā€¦welk merk is dat dan?:confused:

Mini collectie :joy::sweat_smile:

1 like

Cristalonic - Duits design 1975/76 en vaak genoemd als de eerste Solar horloges in LCDā€¦

4 likes

DiepzeeduikenšŸ–’šŸ˜‚

right you are - Solar :wink:

1 like

Ik heb nog wel zon end linkje over (iets verbogen). Stuur maar even een pm met je adresgegevens dan stuur ik m op, indien je belangstelling hebt en niet al bent voorzien :+1:

2 likes

Net binnen. 0654-5000 uit 1976.
Moet o.a. een nieuw polarisatie filter op. Nog nooit gedaan maar dit is een goede kandidaat.

7 likes

Hele coole deze weer Martijn! EN je bent wel heel erg dapper - kreeg gisteren nog de waarschuwing om vooral niet de glaasjes te verwijderen bij Seikoā€™s - en ik ben zo wie zo al niet gretig mbt restauratie dus alle respect !

1 like