Show hier je horloges met LCD en LED display

LCD time - de vintage NOS Seiko Altimemory

5 likes

Die verdient betere plaatjes!
:camera:

1 like

7 likes

Heel mooi model, super!

1 like

Ik dacht dat ik bijna alle vintage seiko modellen wel kende, maar met deze weer iets bijgeleerd :+1:
Neem aan een model uit de vroege 90er jaren? (als antwoord op het Casio alti baro depth hight etc geweld)
Toffe klok!

1 like

Merci🖒😎

10 bar… hoe zit dat na een batterijwissel? Moet deze ook vacuum worden getrokken?
Mooie aanwinst trouwens!

1 like

dacht zelf eerder 80’er jaren Ernst - vlg mij heb ik hem in de 90er jaren NOS gekocht in een Braun design shop in Keulen of Dusseldorf - die man had er een paar als investering gekocht. Als je nog wat meer rariteiten van Seiko wil zien check deze eens http://thedesignerwatch.com/seiko-digital-chronograph

Heb hem al een ietsje langer Jaco - al die tijd na aanschaf nieuw in zijn doosje bewaard - zelfs nog nooit de batterij vervangen nu je het zegt. Toch eens openmaken

1 like

Leuke Tissot op de kop getikt. Even snel (basis) schoongemaakt en batterijen vervangen.
Mijn eerste vintage LCD, geen idee of het een blijver is :slight_smile:

9 likes

Na een Spa-behandeling, een hart-transplantatie en een fonkelnieuw glas kan deze Seiko er weer een tijdje tegen :grinning:

9 likes

Ziet er echt super uit, eer van alle werk! - Trouwens die pijl links in de display komt me niet bekend voor, toch eens kijken of ik de mijne ook weer eens aan de praat kan krijgen :wink:

2 likes

Hahaha, die pijl is niet inderdaad aanwezig in het originele uurwerkje. Het vervangende hart bleek wel te beschikken over deze vreemde complicatie, waarvan ik het nut niet kan herleiden. Het driehoekje op het midden van de pijl beweegt niet. Weet iemand waar het voor dient?

Ik heb voor de gelegenheid een andere band gemonteerd. Ik vind het best een geslaagde combinatie.

8 likes

Dus ik zat in de roos met die pijl haha. Leuke gimmick weer om uit te vissen waarvoor etc. Overigens helemaal mee eens, die stalen fishbone van de 6138 staat er prima bij @Tempus_Fugit!

2 likes

Past zeker mooi🖒😊

2 likes

Ook deze weer eens om…

10 likes

hele gave staat deze - mooi!

1 like

Erg mooi!

1 like

Merci🖒

Thanks🖒