Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Mooi gefilmde serie.

1 like

De serie is nice, maar nog niet HALF zo schrijnend als de details in dit boek, aanrader!

3 likes

horloge besteld bij menarom ligt al sinds 3 apr in een loods ergens in Moskou geen beweging in ,en eentje ligt er nog in Tsjistopol sinds 7 apr zit ook geen beweging in.

2 likes

Ik denk het ook.

1 like


Vandaag :grin:

5 likes

Aangezien dit het vriendelijkste draadje van het forum is en het een uithoekje van het forum betreft maak ik even gebruik van de mogelijkheid wat gratis reclame te maken :grin::roll_eyes::innocent:

4 likes

7 likes

Wat kost deze en waar kan je hem kopen?

Die heb ik zelf gemod.
Een gebrushte 710.
De wijzers en bezel insert zijn van One second closer.
https://one-second-closer.com/
De bezel van:
https://www.vostok-poljot.com/bezel_bos?search=Insert

1 like

Inderdaad een goede serie zeg! Ik ga dit boek ook maar eens opzoeken. In grote lijnen was alles me natuurlijk wel duidelijk (verdoezeling, Amerikaanse satelliet e.d.) maar de fijnere details tot zover zijn inderdaad schokkend te noemen!
Groeten,
Marijn

1 like

Als je geïnteresseerd bent, ze hebben ook een hele goede serie podcasts gemaakt bij de afleveringen, die nog meer extra uitleg geven bij de gebeurtenissen. Vond ik ook een toevoeging.

3 likes

Thanks, ga ik ook even opzoeken.
Het is zo lang geleden dat het geen kwaad kan dergelijke kennis weer eens bij te spijkeren/te vergroten. Het enige dat ik me van eigen bodem nog kan herinneren is dat we op moesten passen met het eten van groente en de berichtgeving op het NOS journaal

1 like

One of a kind hè :beach_umbrella: :desert_island: :blush:
Maar inderdaad heb ik daar ook veel te veel geld in gestopt. Loopt snel uit de hand.
Zal maar niet vertellen hoeveel hier al in zit met uiteindelijk een simpel eindresultaat.

1 like

Je had kunnen volstaan met, vanaf aanschaf, begraven met de bloembollen mee. En nu zo’n beetje opgraven. :grin:

Haha idd. Ding is is 2 gemod en nu heb ik dit. Had ik een hoop geld op kunnen besparen.
Ach hobby hè :blush:

1 like

Je had toch lol? Wij ook! Die foto’s op die trein! :+1:

Zo is, heb er al veel lol om gehad. Hij gaat ook niet meer weg.
Sterker nog, als ik er geld bij geef wil nog niemand hem hebben denk ik :joy::joy::joy:

1 like

Gezweet is gestopt. Had eigenlijk de Seagull 1963 om vandaag (had het voornemen om even als de Chinese luchtmacht los te gaan op DHL), inmiddels milder gestemd. Vandaar mijn “Ferro Roche” mod.

Eindelijk binnen.

Ook in gitaar land is er genoeg te vinden tegen een zacht prijsje zoals Vostok dat doet in horloge land.

8 likes

Kleurt goed bij elkaar :beers:

4 likes

Gelukkig! Dus dat betekend dat de grote doos binnen is gekomen? :slightly_smiling_face:

1 like