Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Laten we het hopen! Hier ook aan het wachten !

Sinds 1 jan j.l. om de pols dag en nacht.
Al die maanden altijd binnen de minuut t.o.v. het atoom.
Verbluffend! :hushed:
Hoef er nooit iets aan te doen het ding loopt gewoon top :+1:
Voorlopig draag ik niets anders meer.
Jammer voor de Seiko’s want die moet ik minstens twee keer
per week corrigeren, dat wordt heel vermoeiend na een tijdje :persevere:
En, ik hoef niet meer te kiezen :smiley::+1:

Een uitstekende 200 meter diver die tegen een stootje kan.
En de Amphibia was ook in space :rocket:

En dit alles voor de 56 ballen die ik ervoor betaald heb hahahaha!! :grin::+1:

14 likes

De mijne helaas ook nog niet. Maar ik ga er maar van uit dat alles wel goed komt.

13 likes

Lui weekendje, dat vraagt om een einzeiger!

14 likes

13 likes

Beetje late reactie na bijna 3 weken, mag ik nog?? :stuck_out_tongue_winking_eye::grinning: Erg mooi ding! Bijzonder dat de cijfers zo afgerond zijn en een beetje asymmetrisch, ik vind ze prachtig :heart_eyes: @JimSoul en @HorlogeHalle, hebben jullie 'm al gezien? Deze zou niet misstaan in het topic "uitgesproken cijferfont, freaken met cijfers"
https://www.horlogeforum.nl/t/uitgesproken-cijferfont-freaken-met-cijfers/231900

4 likes

Avondwissel.

6 likes

Mijn Vostok 710059 ligt nu in Sharapovo of all places. Maar de reis vordert gestaag.

3 likes

Nu nog wel…

Ik verbaas mij altijd over de lange rij van tussenstations.

1 like

Dan ben je verder dan mij @Herman-Jr . Die van mij staat op dezelfde datum maar nog geen update :flushed:

2 likes

Vandaag deze zomerse schoonheid, welke zo mooi is gemod door Jos @GiveMeYourDough :heart_eyes:

10 likes

Veel plezier ermee :beach_umbrella:
Hij is na één dag in ieder geval al meer gedragen als bij mij :hugs:

3 likes

10 likes

Heb al vaak naar dat model zitten kijken. Jammer genoeg kan ik niet ontdekken of het ooit in roestvrij stalen kast gemaakt is.

Heeft er iets van weg. Maar net niet helemaal. :slightly_smiling_face:

1 like

6 likes

Geen stalen kast helaas. Als ik een maand een plated horloge draag is het halve horloge weg. Ik heb zoutzuur als zweet, als het eenmaal de chroomlaag opgelost heeft begint het doodleuk het brons of messing weg te vreten.

Vind het daarom zonde om plated horloges te dragen, horloge die ik niet draag horen niet thuis in mijn collectie.

2 likes

Gelijk heb je. Zo sta ik er ook in. :+1:

(Behalve het totaal afgebeulde horloge dat mijn vader 50 jaar op de boerderij droeg. Over daily beater gesproken. Die staat gewoon naast de computer. ) :slightly_smiling_face:

1 like

Had hem nog niet gespot, leuke font idd :+1:
Dank voor de attentie :slightly_smiling_face:

1 like