Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Top, die bezel met zwarte invulling.

1 like

Ik heb Hammarite metaalverf gebruikt en dan de bezel even afnemen met een doekje met een klein beetje wasbenzine.

2 likes

Iemand tips voor zo een Elektronika? Waarop letten, wat is een correcte prijs, via welk kanaal?

Fijn weekend!

9 likes

Thanks, hij heeft wel meer van die aparte wijzerplaten.:+1:
https://www.ebay.nl/sch/i.html?sid=bestrus&isRefine=true&_pgn=1

Hier hebben we ze vandaan. Reisseu fabriekje. Orginele onderdelen opnieuw gebruikt of aan gemaakt. Volgens orginele ontwerpen. Heel leuk. Prijs? :joy: 20 euro of zoiets. Gelijk 2 gekocht. Kijk maar even in dit topic. Zit op de camping met beperkt internet :wink:

1 like

Heerlijk!
Onderwijl de Corona op een afstandje houdend met een goed glas wijn gok ik zo…

1 like

Klopt helemaal Bas! :clinking_glasses:

2 likes

Thanks

1 like

Mogguh heren , sunburst vandaag :slightly_smiling_face:

9 likes

9 likes

9 likes

Heren @Omega_73 en @BG1 en anderen natuurlijk :sweat_smile:

Is deze versie een beetje correct? Kan deze overnemen, maar kan er verder niet veel over vinden.

Alvast bedankt :+1:

5 likes

6 likes

Zit met beperkt internet. Lijkt goed, maar @BG1 kan er vast iets verstandigs over zeggen. :grin:

1 like

8 likes

Heeft iemand nog een cccp heritage cp-7021-33 groen dial met mesh band over ? Graag pbtje.

Ja, ziet er correct uit. Van de chronos wordt met de buran modellen ook het minst gerommeld lijkt het.

1 like

Beperkt internet Jan, in deze tijd :sweat_smile: Of zit je ergens verstoken in niemandsland/buitenland ?

Thanks, dan durf ik de gok wel aan. twijfelde even aan de achterkant. Dit zal wel een klik deksel zijn.

1 like

Wees gerust… incorrecte Burans zal je niet treffen! En ook deze is helemaal legit!

2 likes