Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Ik zal met je meeduimen!!

1 like

Het is bijna een invasie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

In het noorden is nog ruimte. Ken ene Ludmilla uit Steenwijk. Onze lerares Russisch. :grin:
(Volgens mijn vrouw heten ze allemaal Ludmilla, ze is een keer in Rusland geweest) :wink:

2 likes

Ik zou ze allemaal een naam geven.

Anastasia
Yelena
Olga
Natalia
Anna
Tatiana

2 likes

Valentina?

Lena kan ook trouwens. :+1:

2 likes

Gelukkig woon ik in het ruime noorden dus laat maar komen!

1 like

:joy: hilarisch! Dan moet ik wel zien te onthouden welke naam bij wie hoort… :scream: En @Omega_73 Lena is dan gereserveerd voor de eerste Russin in mijn collectie die ik met heel veel plezier draag:

5 likes

Met de prijzen van Russische dameshorloges is verzamelen nog leuk!

1 like

Precies, een hoop lol en geen dikke deuk in de bankrekening. Zo durf ik wel wat gokjes te wagen. Dit zestal was van een eBay handelaar die niet erg snel en in zeer kort en krakkemikkig Engels communiceerde. Toch maar gedaan, het lag (ondanks corona) binnen een week in m’n brievenbus en zoals gezegd, 5 van de 6 lijken uitstekend te lopen. Niet slecht!

2 likes

Leuk ja. Raketa heeft ook mooie modellen. Maar ken vooral de 70 er 90 er jaren modellen.

Mooie cijfers!
Dit is een leuke webwinkel voor ideeën, maar behoorlijk aan de prijs. Zelf zoek ik gewoon op de bay.

2 likes

De (wat mij betreft) mooiste blauwe vandaag met dit prachtige weer!

Net een beurt gehad van @vouwfietser. Loopt weer prima! :sunglasses:

6 likes

Leuke site :grinning: eBay kan idd prima, ook op Etsy staan heel veel Russische horloges. De prijzen verschillen (soms behoorlijk) per verkoper, maar er is veel aanbod en in elk geval bij de damesmodellen ook vaak vriendelijk geprijsd!

1 like

Победа

11 likes

Twee maanden wachten op een bezel uit de VS maar leuk is ie wel.


13 likes

Start

14 likes

Победа
Lest we forget!

9 likes

“Let’s not forget” ? Misschien? :wink:

2 likes

Ok snapte hem al niet. Leek me een type foutje. Niet gewend van @BG1 Bas. :grin:

Mijn fout. Sorry Bas.

1 like

3 likes