Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel II

Graag gedaan!

Zwart als koffie

12 likes

Magere blauwe lucht een beetje beïnvloeden

11 likes

Mee eens!

Prettig weekend iedereen!

8 likes

Ik ook!

Heb een mesh band voor de scuba dude gekocht, bij Meranom, en die staat 'm best goed! Een beetje fout is 'ie wel, maar ik vind 'm leuk! :grinning:

7 likes

Even een stukje lopen naar @Mpaj en ineens een enorme bui! Maar gauw een kroeg in, lekker een Brugse Zot en mijn Vostok 1945-1985 met hacking SU2234 uurwerk

10 likes

Slava Transistor. Af en toe even aan het oor voor het zoem geluid van de stemvork.

11 likes

Eigenlijk een heel sfeervolle foto! :+1:

1 like

Vandaag een uitdagend project op de deurmat. @Stem03 was zo tof, tijdens zijn verblijf in Rusland, voor mij deze Tjaika quartz mee te nemen. Was natuurlijk een gok en nadat ik hem zojuist heb geopend zie ik zeker nog wel wat uitdagingen maar ben er stiekem toch wel heel erg blij mee.

10 likes


Op tropic gezet. Valt me niet tegen!

Nu nog een keer de kast borstelen (ben nog niet helemaal uit over hoe, maar ik heb een oefenkast, dus dat moet wel goed komen)

10 likes

mocht het toch niet lukken, op WUS zit er een mannetje die ze kan repareren .

1 like

Спасибо, wist ik en ben op WUS al wezen shoppen.

1 like

Oef, de Sovjet transistor grail :heart_eyes:

1 like

Geweldig :+1:

Ik zag bij Meranom de 420 SE "s met 24h dial.
Die kasten zijn volgens mij aan de zijkanten gebrushed, en bovenzijde gepolijst. Bij de 3e in de website is de zijkant gefotografeerd. Misschien idee?

(verwijzing met toestemming van Meranom)

2 likes

Dankje!
Bovenkant is cirkelvormig gebrusht. Is wel één van de mooiere opties die ik overweeg! Zijkanten zijn horizontaal gedaan. Dat gaat hem worden, of gepolijst laten, vermoed ik.

1 like

Deze maar weer eens omgeslingerd. Weet nog steeds niet wat ik er van moet maken. Hij krijgt geen draagtijd omdat ik hem te “lomp” vind.

De bezel vind ik echt gaaf maar het past nergens echt bij.

Heb hem heel even zo gehad met de bezel van een Komandirskie K-65. Dat vond ik al beter maar die bezel en Komandirskie zijn inmiddels weg.

Zou deze bezel i.c.m. een pepsi inlay hem staan en dan eventueel een donkere no date dial?
Iemand nog ideeën?
Dit was m’n eerste mod en wil hem eigenlijk weer gaan dragen maar niet zoals ie nu is :thinking:

4 likes

Tijdje terug overgenomen van @Guapo
Erg leuk horloge!

11 likes

Met deze dial vind ik de onderste ook veel mooier. Zo’n donkere bezel vond ik op mijn ex 100 ook een verbetering.

Pepsi bezel? Dan moet naar mijn idee blauw en rood ergens in terug komen. Bijv in de dial die je dan kiest. Moet wel matchen lijkt mij. Ik laat mij vaak inspireren door voorbeelden op interest oid. Of de expert vragen? @Dao?

Net even gegoogeld op “Amphibia pepsi” afbeeldingen. Zag een paar leuke met blauwe plaat en blauw rode NATO. Mag niet delen helaas zelf even kijken :wink:

3 likes

Ik zat te denken aan een dial met blauw en een rode secondewijzer. Band zou dan staal kunnen worden of een nato met blauw. Heb wel wat ideetjes maar als ik op internet kijk kom ik er nog niet helemaal uit.

Sowieso een no date dial want dat datum verzet vind ik bloed irritant en de datum verkeerd laten staan vind ik ook geen gezicht.