Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloge deel III

Als ik op de motor zit wordt het wel eens lastig :wink: Maar als ik samen in de auto zit dan gaat het horloge regelmatig het handschoenen vakje in.

Wel eens eerder gehad dat een horloge sneuvelde en wordt helaas niet vergoed door de baas :disappointed_relieved:

Mijn koppel eerder met al dat spul :joy:

1 like

Als je samen in de auto zit kun je beter je maatje erachter aan laten rennen :joy:
"Sorry maat, ik heb vandaag m’n dresswatch om. Deze is voor jou" :hugs:

1 like

Zou je dan niet doorsparen voor de Fortis? Dat is toch wel echt een knaller ja👍

Zag er laats een te koop, weet alleen niet meer waar! Dat krijg je als te veel aan het surfen bent. Maar vind ze absoluut leuk. Gewoon, door hun bijna infantiele uitstraling. Lijkt mij een geweldige tijdwaarnemer voor op vakantie.

1 like

Deze ochtend weer eens de Slava Accutron om de pols. Stemvork mechanisme is te delicaat, dus wissel straks weer om als we lekker buiten van het mooie weer gaan genieten!

14 likes

Wat een mooi exemplaar en een mooie herinnering aan деду. Heel erg zuinig op zijn. Kom je nog regelmatig in Rusland? wellicht een donorglas vinden aldaar? Wat mij bij Cousins opvalt is dat zij wel heel veel keuze hebben. Misschien zit daar de goede maat/shape bij.
до скорого.

Kan kloppen, oprichter kwam uit de Bohemen Tsjechië.

2 likes

Wacht ff, heb ik wat gemist? Wist niet dat Slava stemvork horloges heeft gemaakt? Vertel, is dit zeldzaam? Hoe heb jij deze gevonden? Dank je wel, goede reden om weer eens te gaan speuren over het internet.

1 like

Ja in de jaren zestig. Chroesjtsjov kreeg een Bulova Accutron cadeau bij een bezoek aan Lindon Johnson.
Staat een filmpje en wat tekst en uitleg op mijn site fromrussiawithwatch.com. Ze worden af en toe aangeboden, maar als je goed zoekt op Russische veilingsites (zie onder) zijn ze te vinden. Werkende exemplaren zijn echter wel heel zeldzaam!

1 like

12 likes

Deze komt er ook nog eens. Is dit 40mm of 33mm

Voor een kleine 100 euro deze op de kop getikt. Re-issue van verschillende modellen :joy:

Ik weet het niet maar vindt hem leuk

9 likes

40 of groter, vrij fors.

1 like

6 likes

Aardig horloge Anno, je bent goed bezig geloof ik?

Heb je die bieding al gewonnen op de Sturmanskie? :grin:

1 like

8 likes

Loopt over 3 uurtjes af :smile:

Jij drijft de prijs toch niet stiekem op hé Jan :thinking:

1 like

Daarom de ruime bedenktijd die ik mezelf gun voor de Bulova.

Het is wel een horloge wat ik graag aan mijn doos zou willen toevoegen … eens.

1 like

Klein beetje maar. Die arme kameraden daar mogen ook wel wat van ons kapitalisten. :wink:

Of was het een Italiaanse handelaar? :sweat_smile:

1 like

Jij weet allang om welke het gaat Jan :wink:

Ik doe een gokje en heb een max bedrag in het hoofd. We zien wel. :+1:t2:

1 like