Zag er laats een te koop, weet alleen niet meer waar! Dat krijg je als te veel aan het surfen bent. Maar vind ze absoluut leuk. Gewoon, door hun bijna infantiele uitstraling. Lijkt mij een geweldige tijdwaarnemer voor op vakantie.
Deze ochtend weer eens de Slava Accutron om de pols. Stemvork mechanisme is te delicaat, dus wissel straks weer om als we lekker buiten van het mooie weer gaan genieten!
Wat een mooi exemplaar en een mooie herinnering aan деду. Heel erg zuinig op zijn. Kom je nog regelmatig in Rusland? wellicht een donorglas vinden aldaar? Wat mij bij Cousins opvalt is dat zij wel heel veel keuze hebben. Misschien zit daar de goede maat/shape bij.
до скорого.
Wacht ff, heb ik wat gemist? Wist niet dat Slava stemvork horloges heeft gemaakt? Vertel, is dit zeldzaam? Hoe heb jij deze gevonden? Dank je wel, goede reden om weer eens te gaan speuren over het internet.
Ja in de jaren zestig. Chroesjtsjov kreeg een Bulova Accutron cadeau bij een bezoek aan Lindon Johnson.
Staat een filmpje en wat tekst en uitleg op mijn site fromrussiawithwatch.com. Ze worden af en toe aangeboden, maar als je goed zoekt op Russische veilingsites (zie onder) zijn ze te vinden. Werkende exemplaren zijn echter wel heel zeldzaam!