Show je Brunmontagne

Haha, lekker relaxt hoor. Neem er één van ons :tropical_drink::beer:

Haha @Brunmontagne bij jou is het beter weer​:sun_with_face::sun_with_face:

Geen spijt dat ie weg is? Wel hele mooie foto’s hoor. Ik flipper ook vaak maar de brunmontagne blijft. Want het is een jubileum horloge voor ons.

Dat begrijp ik, dan zou ik hem ook zeker houden.
Ik heb er geen spijt van hoor, niet van de aankoop en niet van de verkoop. Maar ik kwam erachter dat ik eigenlijk teveel zwart in de collectie had. Dat had ik natuurlijk ook van tevoren kunnen bedenken maar ach, soms zie je iets moois en wil je het gelijk hebben :grin::grin::grin:

1 like

@GiveMeYourDough haha ik neem er een paar, doe ik het gelijk goed ;).

Haha en daarbij kun je later zeggen dat je nog steeds 1 van de eersten geweest bent! :ok_hand::innocent:

@bas174 haha het weer is hier super inderdaad. 1e keer Curaçao voor mij, maar wat is het hier heerlijk! Vind het nog steeds top dat ik jullie kon voorzien van een mooi jubileum stuk! :innocent:

2 likes


Ik denk dat de zwarte @Brunmontagne helemaal geschikt is voor de vele nato’s die ik heb. Met de blauwe plaat vind ik het soms wat lastig inschatten of het matcht.

4 likes

Heb je dat canvas bandje nog?:blush::blush::blush::blush:
Zou die met alle liefde overnemen!:laughing::laughing::laughing:

1 like

Nou en of ik die nog heb.

BAM!!! Cool hè :sunglasses:

Even zoeken op Hadley Roma Cordura en je kan ook als een baas je horloges rocken :love_you_gesture:t3:

3 likes

@bas174 ik denk het inderdaad ook! De rood/zwarte zou ook wel geschikt zijn denk ik :grin:.

@Chillekasper & @GiveMeYourDough die canvas band is en blijft een openbaring haha. Ga ik zeker wat mee doen!!

Dit plaatje mag hier natuurlijk niet ontbreken ;).

5 likes

Ah, de pondjesbrug. Kijk je uit, aan die kant van de brug zijn ze dol op glimmertjes van toeristen.

2 likes

Haha klopt helemaal!

Ze zitten nog keurig om de pols hoor, het risico maar niet teveel opgezocht haha :wink:.

Een vriend van me doet in de tussentijd de bestellingen en het loopt lekker door merk ik. Krijg net de melding dat er nog maar 2 Staal/blauwe Representors zijn :innocent:.

Voor de overwegers onder ons… Niet te lang wachten dus!

Ben trouwens ook wel benieuwd naar de meningen van een ieder… De tekeningen laat ik nog even maken, maar op voorhand alvast even een kleine poll.

Wat moet de volgende Representor worden?

  • Staal/wit (zwarte accenten, zwarte wijzers/indices, witte dial)
  • Staal/silver (zwarte accenten, zwarte wijzers/indices, zilveren dial
  • Staal/groen (groene accenten, stalen wijzers/indices, groene dial

0 stemmers

2 likes

Wat dacht je van een stalen kast, grijze dial en zilveren indices/wijzers?

2 likes

Ook zeker het overwegen waard inderdaad! Geeft wel een clean en chique uitstraling denk ik.

2 likes

De Staal/Blauwe Representor is nu uitverkocht mensen! Pre-orderen kan, in dat geval krijg je nog steeds de introductie korting die nu ook geldt.

Ik verwacht deze versie medio februari/maart volgend jaar weer op voorraad te hebben. Zodra ik ze op voorraad heb, vervalt de introductie korting echter :wink:.

4 likes

Die laatste is op zeker met dank aan HF en dit draadje verkocht…:muscle:

Heb ik het goed begrepen dat de eerste serie gelimiteerd genummerd is? Dat wil zeggen dat hij straks nummer 50/50 van staal/blauw thuisgestuurd krijgt?

1 like

Leuk om te lezen dat de term Representor ook echt van toepassing is. Forumpowerrrrrrr :muscle:t3:

2 likes

5 likes

Ik denk het zeker ook Ruben! Al moet ik zeggen dat het ook buiten het forum om steeds drukker wordt haha…

Dat heb je helemaal goed gegrepen. Al is in dit geval nummertje 50 direct om het begin verkocht aan iemand die me heel veel heeft geholpen ;).

@GiveMeYourDough ik vind het mooi inderdaad haha! De naam is eigenlijk nog veel beter tot zijn recht gekomen dan gepland om eerlijk te zijn ;).

@bas174 die combi vind ik geslaagd ;). Even lekker heel anders dan de rest haha!

2 likes

Denk het niet, ik weet het. Kwam je horloges hier tegen en was zo enthousiast dat ik het hem heb laten zien. Hij was meteen verkocht😂

3 likes

Haha held! Heul erg bedankt in dat geval :hugs::ok_hand:

1 like