Show je Flieger!

Een SUBDELTA “ACE”…, het nieuwste model. Ik had je een pb gestuurd met meer info omdat ik hier geen reclame mag maken

1 like


3 likes

Ik ken geen regel op dit forum waarom je niet zoals ieder ander gewoon mag zeggen wat voor merk en type horloge er op een foto staat. Dit forum zou je kunnen beschouwen als één grote horlogereclame. En zeer regelmatig ook als antireclame overigens.

2 likes

Seiko 5 Aviator

3 likes

Nou bij deze dan;)

Wat meer plaatjes

[URL=http://s560.photobucket.com/user/biglion11/media/16717990-D81B-4C92-B2AA-B7EC4D0DCADB_zpsfkb2wm0i.jpg.html][/URL]

5 likes

Die Damasko had ik nog niet gezien met witte wijzerplaat. Erg fraai.

Ik heb ook een paar keer getwijfeld over de Orient, maar ik erger me aan de plaatsing van de datum. Veel te dicht bij de 3, het lijkt nu wel de 38e. Ik had hem dan liever zonder datum gezien denk ik.

Wow…eentje in de top 2-3 van mijn wishlist! Hopelijk durf ik ooit de stoute schoene aan te trekken en 2 dikke flappen uit de rol te trekken :smirk:

1 like

Ik twijfel even, maar het is toch de DA46 BL ?

Kan ik toevallig ook zo’n pm ontvangen, ben ook wel benieuwd :wink:
Edit:
Laat maar, ik heb het al gevonden :smiley:

1 like

Oris bc3 : big crown dus.

1 like

Een Archimede Flieger, doorsnede 39 mm. Zou net even forser mogen. Onder de wijzers een bescheiden en onopvallende datumaanduiding tussen de 4 en 5. Wat een kast! In een oerdegelijke en fraaie Ickler. En inside een ETA 2824-2. Mij hoor je niet klagen, integendeel!

Harald Maas

1 like

Lefty chrono met slide rule

ETA quartz +2 sec. in de maand.

Grt.

2 likes

Het is inderdaad de DA46 maar niet de zwarte hoor. Superfijn horloge!

1 like

Ach ja zie het nu ook. Thanks.

7 likes

Russische flieger chrono

3 likes


Valt deze ook onder de categorie …

3 likes