Show je Flieger!

IWC le petit prince met Santoni strap

[URL=http://s96.photobucket.com/user/crownguardwatches/media/66E9A680-FCF0-4B7A-8D91-1CC942616636_zpsxxsidyyv.jpg.html][/URL]

10 likes

Nieuwe Rolex Airking
Oorspronkelijk ook een flieger

[URL=http://s96.photobucket.com/user/crownguardwatches/media/8E0D1EEB-0462-40CB-B81C-64463CC936D3_zpsnhmhtjgu.jpg.html][/URL]

5 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Gaaf zeg. Echt helemaal wat anders die Rolex Airking. Die had ik ook nog nooit gezien. Die IWC is ook erg gaaf, zeker met dit datumvenster. Maar allebeid wel goed aan de prijs… :confused:

1 like

Deze Butex was de vliegchronograaf van mijn grootvader… Heeft hij jaren gebruikt toen hij nog voor de Belgische luchtmacht vloog evenals toen hij vlieginstructeur werd bij de Brugse vliegclub.

En dan is er nog de Steinhart…

9 likes

Check Forum gebod nr 7, gij zult niet…
“Reclame, personeelswerving en andere commerciële activiteiten zijn niet toegestaan. Het plaatsen hiervan kan per direct een ban opleveren.”

Commercieel in dit geval voor jezelf of aan jezelf gelieerde activiteiten.

Maar over andermans spullen mag je t uitgebreid over hebben.

Soms lagen de grenzen wel wat vager. Bij iemand die met n opkomend project komt enzo dat wordt t tot n bepaalde hoogte toegestaan. Er is imho n verschil tussen “zouden jullie om mijn horloges n plexi of saffier glaasje beter vinden passen?” en “hier is de link om te bestellen”.

Volgens mij nog niet tegengekomen, maar lijkt me toch het ultieme horloge voor de (brokken)piloot…

En er zwerven hier vast nog wat ana digi neefjes rond.

4 likes

2 likes

Een Fortis en een Kemmner

2 likes

1 like

Junkers Spitzbergen F13

Met lekkere lume!:sunglasses:

1 like

Laco Friedrichshafen

4 likes

Steinhart Nav B-Chrono II

5 likes

Breitling promoot de Cronomatnog steeds als "Pilot"
Dus in lijn met dit :wink:

1 like

Waar koop je die Kemmner. Ik heb al gezocht op Uhrforum maar kom alleen maar bij een wat vage eBay site.

In dat geval… :wink:

En Kemmner koop je inderdaad via erkahund op eBay.

2 likes

01 LE

3 likes

Deze vandaag. Wie kent hem?

3 likes

Laco toch?

Groeten
Rutger

Mijn lievelingetje:

3 likes