Show je KONINGSDAG vondsten 👑 🇱🇺 🎉

Zie onderstaande foto van mijn vondst :frowning: Noppes dus…

1 like

Ik ben alleen bijouterie horloges tegengekomen :persevere:

2 likes

Hier ook niks gevonden op de rommelmarkt :sweat:

1 like

Negen van de tien keer vind ik patina eigenlijk helemaal niets, maar deze Zentra heeft echt een sterrenhemeltje als wijzerplaat. Prachtig zeg. :star_struck: En de wijzers zijn ook gaaf. Wat een jaloersmakende vondst zeg. :wink:

2 likes

Mooie vondst. Ook benieuwd naar het merk perlon bandje.

1 like

De band zat niet op het horloge en is deze:

Hij is inmiddels al een paar horloges gepasseerd, en nu dus op deze for the time being? (ik vind hem wel passen)

Deze zat er op, een ‘elastofixo’;

Maar serieus, ben ik nu de enige die een leuk vintage klokje heeft gevonden? Komop, bring em on :slight_smile:

5 likes

Ik zag alleen een afgetrapte kindersmartwatch van $10 op aliexpress… verder waren alle marktjes leeg vanwege de regenbuien die hier vandaag langs de westkust voorbij kwamen.

Supergaaf. Gewoon alleen al om het verhaal. Ik zou dit zo dragen i.p.v. één van m’n andere hele dure klokken. Mooie vondst en veel draagplezier toegewenst.

1 like

Helaas zat de band er niet bij, daarom maar 50 betaald i.p.v. 75…

11 likes

Meer is zo’n Chinese replica ook echt niet waard :yum:

2 likes

Ik zat vandaag zelf in de verkoop dus geen tijd gehad om te struinen. Benieuwd of @koekoek nog wat heeft gevonden want wij zoeken deze dag vaak in hetzelfde verkoopgebied

3 likes

Wauw. Die is cool. Netjes gevonden…

1 like

deze kwam ik tegen voor het respectabele bedrag van van 50 eurocent .

nos , het labeltje zat nog aan de band .

17 likes

Ik ben niet de deur uit geweest vandaag, had er geen zin in. :sweat_smile:

5 likes

Maar, maar, er zit een bandje aan op de foto?
:joy:

Vandaag een Pontiac quartz een Dames Titanium pulsar met saffierglas een oude polaroid camera met box omdoos boekjes👍 En de kids van alles en nog wat haha

3 likes

Deze in een vintagezaakje helaas glas beschadigd maar loopt wel

13 likes

Één Swatch zien liggen op de markt in Utrecht en DW met een gebroken glas.
Beide laten liggen.

Mensen zijn tegenwoordig steeds meer op de hoogte van of iets wel of niet waardevol is heb ik de indruk.

Tv programma’s en uiteraard ook dit forum dragen daar aan bij.

Veel items die voorheen op de koning(inne)markt lagen worden nu eerder via MP verkocht.

3 likes

Hangt er toch mede van af wat het horloge gekost heeft…? :sunglasses:

1 like

Zo een Movado draagt Kim Jong-un ook toch?

3 likes