Show je Seiko SARB!

mooie band :heart_eyes:

bijna elke nato strap of leren strap past bij dit horloge. mooie combinatie!

1 like

erg mooi :wink:

1 like

Dank je, vind ik ook :+1:

Vandaag straps binnen voor de 017. Dank , degene met de tip voor “cheapest nato straps”.

5 likes

29 likes

Lekker hoor :muscle:t2: Ben je tevreden ??

1 like

Ziet er goed uit

1 like

Ziet er goed uit, is de sluiting eventueel te vervangen?

1 like

Ook ik mag hier sinds kort plaatjes showen, erg blij mee!

14 likes

Ziet er goed uit!
Hoe ervaar je de band en de aansluiting op de kast?

Nu nog even de bezel en het glaasje vervangen :grinning_face_with_smiling_eyes:

6 likes

Ziet er cool uit en draagt ook heerlijk! Ik ben zeer tevreden. Het is een flinke upgrade t.o.v. de originele bracelet.

Grazie!

Thnx! Dat denk ik wel. Geen idee waarom je dat zou willen? Deze tapert overigens 20-16mm. De originele 20-18mm?

Thnx! Aansluiting op kast is top.

Ik heb het eerder ook aangegeven en doe het bij deze nog een keer: een SARB is niet mooier te modden.

15 likes

Ik denk dat het een kwestie van smaak is. De originele band doet het 'em toch meer voor mij.

2 likes

Heb ook mijn SARB035 ontvangen…

15 likes

Omdat ik doorgaans geen fan ben van grote sluitingen. Maar deze valt nog wel mee en taps naar 16 mm is natuurlijk top.

Ik denk wel dat deze er gaat komen ter vervanging van de Geckota. Best een aardige band maar holle eindstukken en 20/18

5 likes

Gelukkig maar. De President is namelijk uitverkocht.

Natuurlijk net nu ik na uw positieve review de band ook wou bestellen… De jubilee ziet er ook top uit maar is die niet te “old school” voor een 25 jarige jongeman? :thinking:
download

7 likes

Staat er mooi op!

Wow, nice :star_struck:

Is deze president ‘straight’ of ‘tapered’?

1 like

Erg moi hoor! Ik zou zelf graag eentje willen die helemaal brushed is. Een tijdje geleden hier eentje op het forum gekocht, maar bleek helemaal niet aan te sluiten op een sarb.

Ik was bijna overtuigd toch deze maar te kopen, maar zie nu inderdaad dat het uitverkocht is!

1 like