Heb jij die? kun je meer fotos van laten zien.
Is er echt maar 1 tourbillion op het forum ?
De enige tourbillon op het forum?!?!?! Denk het niet😜
Tourbillon is een van de mooie complicaties en hoort zeker in je collectie als je complicaties spaart.
Dit is mijn tourbillon van Memorigin Hong Hong.
Heeft het nut? Nee. Wil ik het? Ja😋
Super, dat is een skeleton. Dan zie je het uurwerk super goed.
Er komen hier overigens op dit forum wel vaker tourbillon horloges langs…
Deze ziet er ook super mooi uit, interessant ontwerp:
Tourbillions heb je nooit genoeg.
Prachtig stuk mechanische geschiedenis
Ff nog meer provoceren richting de Rolex fanboys…
Waarom vergane glorie vandaag de dag toch beter is dan Rolex @AmsterdamVintageWatches
Daarom heb ik het ook over functioneel. Ik ben gekke henkie niet.
Nee hoor een Chinese Tourbillon koop je al onder de 1k:
Jij hebt dit niet nodig, zo jammer dat je van die sympatieke invicta fanaat, nu ineens bezig lijkt om alleen maar likes te verzamelen.
Dat valt mij nog mee dan, zoals eerder aangegeven dacht ik dat ze meer aan de prijs waren
Nee Kasper, die heb ik niet. Wel een keer om gehad. Koste toen zo’n slordige 280000 euro.
Vind hem ook niet zo heel erg mooi als ik eerlijk ben.
Maar ook als ik hem heel mooi had gevonden had ik hem niet gekocht. Ik woon liever in een huis zonder dat ding dan dat ik dakloos zou zijn met een Rger Dubuis om mijn pols.
Daarom zit ik er wel eens met een scheef ook naar te kijken, voor 2k zou ik het echt niet doen.
Maar ja, ook voor dit bedrag kun je zoveel ander leuks kopen.
Ow, wist niet dat ik zo overkwam. Het is echt niet mijn bedoeling om likes te verzamelen…
ik weet wel dat ik graag anderen plaag
Van mij 3 likes
Ja zo’n horloge is alleen voor de rijkste onder ons.
Dit is een voorbeeld dat je toch een leuke tourbillon voor niet al teveel geld kunt kopen. Tijdje terug was er ook een crowdfunding voor een leuke. Maar persoonlijk vind ik die standaard SeaGull het leukste. Oogt zover ik weet als een dresswatch.
Je hebt het tegen leden die veel verstand hebben van deze merken, zelf heb je dat totaal niet en je komt ook niet verder dan een link naar een filmpje.
Best wel triest…
Het iedere keer provoceren van de Rolex die-hards begint gewoon op te vallen, en dat is jammer. Je leest hier al lang zat mee dat dat niet nodig is, juist je Invicta fanboy achtig gedrag is wat de meeste hier zo aan je kunnen waarderen.