Show me yours: MODS

Dat mat maken van de kast, hoe heb je dat gedaan?

Ah, thought youā€™d never ask.:wink:

En hier, ā€˜the making ofā€™ā€¦:slight_smile:

1 like

Het matteren van mijn Amphibia heb ik gedaan met een Scotch Brite schuurpad (3M): voorzichtig mat geschuurd. Ik heb het gedaan met de fijnste kwaliteit die ik bij de bouwmarkt kon vinden (ā€˜very fineā€™), maar als je goed kijkt - en zeker als je er voor de foto nog een spotje op zet :wink: - zie je wel in welke richting het geschuurd is. Als je dat netjes van binnen naar buiten doet, geeft dat eigenlijk ook niet. Is best een leuk effect. Maar volgens mij zijn er ook fijnere kwaliteiten Scoth Brite verkrijgbaar, en daarmee ga ik het klusje nog eens overdoen.

1 like

Monnikenwerkje denk ik?

Nee hoor, als ik een kwartiertje bezig ben geweest, is het veel. Wel heel zorgvuldig geschuurd, tot ik het resultaat mooi vond. Op die laatste foto lijken die groefjes trouwens wel heel extreem; ik heb dan ook geprobeerd ze hier zo duidelijk mogelijk uit te lichten. Aan de pols ziet het er eigenlijk gewoon mooi zachtglanzend mat uit.

AR saffierglas voor
Saffier achter
Zwarte dag en datumschijven
Marinemaster sluiting

Van vleermuis tot ridderā€¦

Met stealth kast, band adapters en aangepaste Zulu strap.

En hier heeft ie nog metalen beugels bij gekregen om t op te kunnen nemen tegen bane

1 like

EĆ©n van mijn favoriete modsā€¦

Dick

4 likes


Seiko Sakura, bij dagā€¦

ā€¦ en bij nacht :blush:

1 like

:open_mouth: Damn! Nice lume!

Mijn modded Blue Scuba Dude:

  • Blue bezel van AM watches

  • Mesh strap

  • Blue coated crystal caseback van Dr.Seikostain

To do:

  • SS crown van Meranom

  • Chrome paddle hands met red second van Yobokies (besteld, komen ergens volgende week aan hopelijk)



Zo kreeg ik de caseback aan, super service van Dr.Seikostain!

5 likes

Vandaag klein pakketje aangekregenā€¦

1 like

Nog altijd spijt dat ik deze laten gaan heb. Ik was toen in mā€™n ā€˜ik wil alleen maar origineleā€™-periode.
SKX Beadblast case, bolle saffier, 4r36 erin, knurled crown, originele MKII-dial en wijzersā€¦ noem maar op.
Is ook voor een belachelijk lage prijs geveild geweest op de Baai :disappointed:

1 like

Mijn eerste dhz-mod (had er een via Rob, foto volgt). De bezel geschuurd en er moest een leren bandje om (zadelleer, inmiddels al geswitcht). Twijfel nog of de kast niet geschuurd moet worden.

Een van mijn Seiko mods

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Seiko SNK807 met Dagaz plaat en wijzers. Afgrond met saffier, netjes gemonteerd door Seiko-Rob.

2 likes

Vandaag mijn paddle hands geplaatst.

De SS crown van Meranom ga ik toch niet plaatsen, gaat niet mooi zijn met het geheel.
Zal voor een ander projectje worden :slight_smile:

Even de laatste aanwinsten hier ook op een rijtje

1 like

Monster mod Yobokies