Show me yours: ORIS!

Schitterende Klok, dat wordt mijn volgende

dept gauge, wat een plaatje !!!

6 likes

Het werd weer tijd voor een nieuwe Oris.

9 likes

Ik ken het gevoel :grin:

Deze had ik enkele maanden geleden nog aangeschaft, maar door tijdsgebrek niet voorgesteld. De F1 Williams Pointerdate:

5 likes

mannen en kenners van mooie horloges. hierbij een feestdagen tip. bij de diamondpoint verkopen ze de depht gauge met korting. nu kost deze 1.740 eu. als je ing rentepunten hebt dan kun je een kortingsbon nemen van 100 eu. zo heb ik dit horloge vorige maand gekocht. geweldig ding. hopelijk hebben jullie hier wat aan. ps ik werk niet bij diamondpoint

3 likes

Deze Oris is sinds 1990 in mijn bezit. Nu laten servicen, opnieuw laten vergulden en een mooie nieuwe band van paulfrank94 van ons forum.

4 likes

Volgens mij was er al een ‘Oris only’ draadje, maar ik doe toch lekker mee met die twee van mij…

Ik zal zeker nog wel een Oris toevoegen aan m’n collectie. Maar geen duikers. Dat heeft niets te maken met het merk maar ik begrijp duikers en dragers van duikers niet (tenzij ze duiken):ghost:

5 likes

per mooie uitvoering van Oris su

10 likes

De mooiste duiker van Oris naar mijn mening.
De kleurencombinatie geel zwart doet het hem, net zoals bij een aquatimer of een superocean abyss of een paul Picot plongeur of yachtman.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Oris reiswekker

deze heb ik op de kop getikt reiswekker met alarm en een gangreserve van 8x24uur uit +/- 1925 a 1930

7 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

indien in de verkoop, hoor ik het graag!

make me a offer i cant refuse :wink:

Oris Worldtimer.
echt een prachtige klok bijzondere techniek ik heb zelf de full steel gehad maar de kast was voor mij iets te klein
ik had ze graag gezien in 44 mm of 46mm

1 like

formaat was bij mij ook BIJNA dealbreaker geworden, maar ben er toch HEEL blij mee. Had hem ook graag 2 of 3 mm groter gehad, maar ik vind de grote versies (de Arteliers en zo) niet echt mooi, en ook weer tikkie aan de prijs. Deze is perfecte reisklok.

I respectfully disagree :slight_smile:

6 likes

Leuke jaren '90 Oris chrono; http://www.ebay.de/itm/Oris-Chronograph-Automatic-/282267160902

Zou goed bij mijn Big Crown Commander passen, maar ik skip even :wink:

1 like

Ow jaaa… de centennial inderdaad vergeten, excuses !! :slight_smile: Maar die is iets boven budget… (en als ik HEEL eerlijk ben vind ik mijn blauwe met die rode accentjes net wel zo eigenwijs :slight_smile: )

welke maat heeft die Centennial trouwens ?