Show me yours: oude duikhorloges! :)

Triton Spirotechnique.

Leuk duikertje waarvoor de prijs uit de hand gelopen is de afgelopen jaren :grin:

3 likes

8 likes

Prachtige Pontiac.

4 likes

5 likes

Nieuwste aanwinst. Nog leuke band voor scoren

4 likes

Zojuist mijn nieuwe horlogekist ontvangen dus nu kunnen alle klokjes in een shot.

Het merendeel bestaat uit oude duikers.

15 likes

Het is net voetbal, maar het linker rijtje vind ik toch de “beste” :wink:

Mooi hoor!

Mooie collectie Mark,geniet ervan :+1:

Zodiac SeaWolf, samen met de Blancpain Fifty Fathoms gepresenteerd in Basel in 1953 en daarmee dus een van de eerste purpose built duikhorloges:

http://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/f/5/f54f0cdeea921b6b5064ead148f2d6c826c6ae40_1_281x500.jpeg

11 likes

Mooi overzicht!
Volgens mij zitten daar veel recent verkregen exemplaren bij? Die Balzer bv zag ik vorige week nog op de Baai passeren?

Haha, klopt. Het is soms zo lastig niet tot aankoop over te gaan :wink:

Lijkt op een ernstige vom van verslaving… Schijnt hulp voor mogelijk te zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zojuist vastgesteld dat de dstum schijfjes zich niet meer correct laten instellen m.n de datum: wat nu?

Het meeste dat trouwens in de nieuwe kist zit is van afgelopen jaar. De klokjes die ik eerder had zijn bijna allemaal verdwenen. Het enige waar ik momenteel naar kijk is vintage :smile:

Ik quartz 'm er even in hoor…

6 likes

Een simpele, maar niet vaak voorkomende Ancre. Net binnen, dus nog schoonmaken, glas polijsten en zo…

2 likes

Terug van service👍🏻

16 likes

Ik zie hier prachtige horloges voorbij komen. De jaren 70 designs zijn helemaal top.