Show me yours: oude duikhorloges! :)

Roamer Stingray S uit 1968! Werden in Australië gebruikt door o.a. John Harding. Advertentie is van de Stingray vanaf 1970 met kroonbescherming.

13 likes

13 likes

100 verschillende merken dus een hoop variatie op deze kasten. Ik blijf het echt hele leuke klokjes vinden.

1 like

Hey, een Nautilus verzamelaar :slight_smile:

Mooi.

Dit mooie topic even terug naar boven met deze ‘opvallende’ ZRC 300 die ik op Chronocentric tegen kwam:

$ 2950,- en Dial is very attractive, sunburst blue with a purple hue to it. Very attractive patina on all plots and original fully matching hands. These dials generally chip or peel or unevenly fade, this one is in excellent condition.

Deze misprint schijnt origineel te zijn en bij dit Le Jour model regelmatig voor te komen? Ik zou toch echt het gevoel hebben dat ik met een Bombay Special aan de pols zou lopen…

5 likes

Die LeJours vind ik gewoon jammer dat er geen Spatiale opstaat zoals het hoort.

Hier op het forum verkocht een tijd terug.

Serienummer 00092 (een van de eerste 100 ooit gemaakt en voor minder dan de helft dan wat meneer vraagt)

2 likes

Een Le Jour had ik ook nog, helemaal vergeten…

Daar heeft Richard zich indertijd nog op uitgesloofd :wink:
Overigens nog nooit echt gedragen…

2 likes

Haha self wimding. Gewoon maken en niet kijken wat je gemaakt heb :joy:

Mijn collectie vintage duikers (en wat ander spul) op de Omega Seamaster 60 na, die wordt momenteel geserviced.

23 likes

echt mooie collectie vooral de longines is top

1 like

De omega is erg mooi

1 like

wat een mooie collectie! Proficiat!

1 like

Mijn oude duiker weer op de jubilee !

11 likes

Pats! Gaaf. Maar liever op originele band wat mijn betreft.

1 like

Ooit gaat dat ook weer gebeuren!

Zeer mooie collectie,zitten echt een paar toppertjes bij.:thumbsup:

1 like

Al een aantal van z’n broertjes hierboven zien staan, toch nog maar een foto, gewoon omdat hij mooi is😍

12 likes

Heerlijk

Ik heb alleen maar toppers! :sunglasses:

2 likes