Seamaster only!

1 like

De sluiting in het zand, zou ik dat doen :thinking:?

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

Never!!

1 like

hi Hans! dat klinkt veelbelovend :slight_smile: 3 weken is een nette tijd! Zoals je weet is mijn “ongedragen” Seamaster ook naar Omega (morgen precies 2 weken weg). Hopelijk volgende week bericht? haha

Voor de andere hier op het topic, sinds een paar weken geleden ook in het bezit van een Seamaster :slight_smile: helaas kwam ik er thuis achter dat er een krasje op de wijzerplaat zit (nieuw horloge). De zwarte variant is niet meer te krijgen in de zaak waar ik hem heb gekocht dus kon of mijn geld terug krijgen of het horloge op laten sturen… gekozen voor het tweede

5 likes

Misschien is jouw nieuwe Seamaster ook na drie weken, dus volgende week terug. Ik denk dat je er op kunt rekenen dat het allemaal perfect in orde komt. Als extra hoor je dan ook de rode Omega reisetui etc. erbij te krijgen!

Ben benieuwd😀, dan kun je hem eindelijk hier showen!

1 like

kreeg zojuist bericht dat het horloge al klaar is :slight_smile: 2 weken! Nette tijd. Nu enkel nog de adjustable clasp ergens zien te krijgen. Had niet het idee dat Gassan hier makkelijk aan kon komen. Dit is het nummer van de clasp 117STZ001159

Mocht Gassan dit niet kunnen doen, iemand tips? de band zit bij mij of te strak of te los… de clasp zou uitkomst kunnen bieden :slight_smile:

2 likes

André (@Horloge24), kom er maar in! Heb je ze nog op voorraad? :sunglasses:

Beste aankoop ooit! :wink:

Ha geweldig, dan heb je hem mooi snel terug. Je kunt de clasp ook bestellen via Movements Watch Service Hengelo. (Omega servicepunt). Hij begon vorige week nog over de adjustable clasp en de voordelen er van.

Is op voorraad. @ls789 Stuur maar een bericht bij interesse.

13 likes

je hebt een berichtje!

thanks all voor het meedenken!

Deze Ti komt niet vaak voorbij! :+1:t3:

15 likes

Tik ‘m aan ouwe!

schaamteloze crosspost

16 likes

De seamaster weer eens om. Naast de pelagos en radiomir komt hij helaas weinig aan bod. Blijft wel een mooi horloge imo!


2 likes

Mooiste Aqua Terra ooit! :heart_eyes:

1 like

4 likes

Nog even genieten…

16 likes

12 likes

21 likes

Weer even een vintage injectie:

Door dit topic net weer een nieuw idee gekregen om uit te gaan zoeken. Alpinist en SKX gaan inruilen voor een quartz SMP midsize. Ik ga het eens onderzoeken.
Met mijn 16,5 cm polsen zijn die dikke klatsers toch niet echt mijn ding. Zijn er hier mensen met een midsize variant?

8 likes