Seamaster only!

Hoppa! Daar ben ik weer, deze keer met de jongste uitvoering van de ‘Seamaster Diver 300M’ in het blauw.

Wat een feest. :heart_eyes:

25 likes

De, in mijn ogen, youngtime klassieker

16 likes

22 likes

Op rubber😊

7 likes

Damnnn dude :ok_hand:t2:

Poeh! :heart_eyes:

De dikke duiker is tegenwoordig standaard voorzien van de inmiddels best wel prijzige sluting mét ‘snelverstelpunten’ (en duikextensie, die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken).

Da’s best lekker en mede daardoor zit 'ie als gegoten, in de vrieskou maar ook in de zomer … hoop ik :wink:

26 likes

Mooie aanwinst!!
De nieuwe sluiting is ideaal, gebruik het verstellen met enige regelmaat.

Blauw springt er mooi uit!

Nu nog z’n blauwe rubber strap voor de zomer :smile:

2 likes

Ik zou niet meer zonder kunnen.

Ik woon in een oude boerderij en stook zelden boven de 17.5C. Alleen de overgang naar een kantooromgeving, theater of whatever leidt al tot een wurggreep om de pols. :men_wrestling:

Heb jij trouwens enig idee wat de rubberen band kost?

2 likes

12 likes

Even denken … :thinking: ûh, néé! Haha. Ik vind de stalen band perfect en ik hou van de tramrails. Ik ga er geen extra geld aan besteden, het is perfect zoals 't is. :sunglasses:

2 likes

Mooi :smiley:
Gekocht bij Jaap?

1 like

Yep! Jaap had hem net hagelnieuw binnen. Ik ging alleen maar even kijken en vergelijken met de Speedy, was eigenlijk meteen een klik. :wink:

1 like

En toch… Vind je hem niet wat lomp tov je ex?

Jouw ex zat als gegoten om mijn pols, deze al 3 keer gepast, maar zit toch anders. Wel n pracht van een horloge. :ok_hand:

1 like

Zit zeker anders. Hij is ook feitelijk iets groter. Best wel goed vergelijkbaar met jouw oude Speedmaster Mark II. Draagt iets minder hoog, maar qua comfort hetzelfde.

Mijn ex voelde je ook bijna niet, zat inderdaad als gegoten net als trouwens de Speedmaster Pro die ik heb ingeruild. Dat was op zich heel prettig, maar ik vind een beetje ‘body’ niet storend en het past ook wel bij een dikke duiker. :sunglasses:

Ik ben er blij mee! Maar dat was ik ook met mijn ex … :wink:

2 likes

Zag hem dit weekend staan. Dag erna was ie verkocht :grin: Hij had ook mijn interesse gewekt.
Ding is idd van 2020. Mooie set :+1:t2: Veel draagplezier.

Daar is ie eindelijk! Prachtig! Ooit zal ik m ook nog eens gaan proberen

1 like

Van horen zeggen €180,-
Van het voor jaar maar eens bestellen.

Staat gedateerd op 02/02/2020. Best een bijzondere datum, … voor cijferfetisjisten. :wink:

Sorry.

Echt hè! :sunglasses: … je weet dat ik er eigenlijk al sinds 2018 (toen 'ie uitkwam) over begin, telkens als ik dit ding weer voorbij zie komen. Heb me ook al vaak afgevraagd: Wat zal ik doen? Nooit eerder echt de kans gehad, nu wél dus maar meteen de knoop doorgehakt.

Enne, nu 24 uur later, nog steeds ontzettend grote blij! Ik heb net wat foto’s voor een NA topic gemaakt, ga ik straks eens even voor zitten.

4 likes

Je vraagt je toch af waarom iemand hem dan binnen 1 week weer wegdoet :thinking:

1 like

Dat soort vragen kun je het beste aan @Daffie stellen. :rofl: :joy:

Deze was ongebruikt, zat nog in de stickers en daarmee splinternieuw. Had ik dat niet al ergens geschreven? Verder interesseert ‘de achtergrond’ me weinig. Vond de datum wel grappig, zo’n palingding. Leuk toch? :wink:

2 likes