Seamaster only!

7 likes

Heb je nog meer foto’s van deze fraaie combinatie? :slight_smile:

1 like

21 likes

Man man, … hou eens op met die lelijke foto’s! :rofl: :joy:

Als Corona weer met bier geassocieerd wordt moeten we even een ‘nieuwe Seamaster’ minifotomeet doen, met @ArendW zijn zwarte, mijn blauwe enne die van @anon23521125EV en de JB50 van @timemachines en wie nog meer? Maken we er een kleurijk plaatje van met al die bandjes van jou! :wink:

3 likes

LoL… leuk idee!!! Enne ik vindt de metalen band ook erg mooi hoor… maar deze Seamaster heb ik op Instagram gezien “geschoten” Door ene. Mrlumeshot… pfff echt zo gaaf dat wit wit wit :sunglasses:

Heb jij je blauwe band al binnen…

1 like

Yep: Klik!
… en ik ben er blij mee! :sunglasses:

1 like

Jah dan word dat een lastige… al gepast eerder of?

Oh helemaal goed! Daar ben ik bij :smile:.

1 like

Nice! Die post heb ik gemist… maar staat heel goed! Krijg je meteen een hele andere look door :sunglasses:

1 like

Haak wel aan​:+1: misschien dan direct en Car Watch Corona meeting van maken​:red_car::ok_hand::eyes:

2 likes

Haha dikke prima :smile:

1 like

Nou hè, totaal andere uitstraling ineens. Grappig! :sunglasses:
Heb even twee vergelijkbare kiekjes even naast elkaar gezet.

Op rubber net wat sportiever, op staal wat draagbaarder.

20 likes

Op staal erg zwaar, op rubber helemaal goed :heart_eyes:

1 like

Prima te tillen hoor. Ik ben best een sterk ventje. :wink:

Op rubber mooier dan op staal :heart_eyes::heart_eyes: en dat zegt de staal man​:grimacing::sweat_smile:

1 like

Puur esthetisch ga ik zelf altijd voor de stalen band maar ik vind deze rubberen band erg fris! Wat ik al schreef, iets sportiever en ik ben nu in een sportieve bui … dus ik laat hem gewoon even aan de rubberen band! :wink:

1 like

Dat klinkt als een plan!

1 like

Erg mooi en zit zelf al langer naar dit model te kijken en het liefst heb ik hem op rubber (omdat ik dat zelf mooier vind) maar voor de verdere verkoop zou staal weer beter zijn dus maar eens laten bezinken en kijken hoe het gaat lopen…

1 like

Prachtig. Werkelijk.

1 like

#homeworkout!

Voelt toch wel apart als je all je vrouwelijke klasgenoten hun billen ziet forceren op instagram …