Seamaster only!

Haha, @ArendW, wij hebben vandaag dezelfde compositie gekozen… :smile:

13 likes

Sinds een kleine twee weken deze in bezit. :slight_smile:
Geweldig ding.

Stiekem al aan het kijken voor een jaren “90 tritium variant erbij a.k.a ‘de bond watch’.

13 likes

Nu is de lucht nog strak blauw :wink:

1 like

Precies! Nog heel even… :sun_behind_large_cloud:

Voor de liefhebber, er staat een fraaie SMP300 quartz in het blauwe voor een leuke prijs :rofl:
Mama mia …

4 likes

Enige waarvan ik het zeker weet is van de vorige, van mijn SPMc. Stond een bedrag van € 3.500,- op de pricetag. Dat was de prijs in 2018 als ik me niet vergis. Wat de laatste prijs is geweest weet ik niet.

Onze huidige staat volgens mij te boek voor € 4.900,-. Beetje duurder geworden dus, sinds ze het 8800 ‘Master Chronometer’ uurwerk gebruiken.
Sowieso heeft Omega de prijzen aardig opgeschroefd in de afgelopen jaren. :wink:


NB Ik weet niet of er ergens een overzicht staat van alle prijzen door de jaren heen. Wellicht op Omegaforums.net, maar dat zullen dan geen NL prijzen zijn denk ik.

Volgens wat youtube filmpjes 4400 us dollar

1 like

Weet je het zeker?

… die (de 41mm, met gladde wijzerplaat en 2500D uurwerk) waren onder de €4k volgens mij. Denk dat je ‘in de war bent’ met de huidige, die is in Amerika iets goedkoper als bij ons. USD 4400 kan wel kloppen.

Nu wel ja🙄

1 like

Dus dan zou de prijs van de nieuwe met een wopping 1400 gestegen zijn ! Rolex toestanden :clown_face:

De nieuwe is echt een totaal ander horloge (nieuw master chronometer uurwerk, andere wijzerplaat, bezel, achterkant, andere band, 42mm, etc. etc.), dus het is niet simpelweg een prijsverhoging. Maar inderdaad, je betaalt er nu 4900 euro list voor. Krijg je dus ook wat voor. :wink:

Oude model stond aan 3600 euro toen de nieuwe uitkwamen.
Omega heeft nog een prijs increase gehad in januari 2019 waarbij de kleine stock die nog over was naar 3800 ging.

2 likes

Tja maar de vorige… is … mooier :facepunch:t2:

1 like

“vind ik” … :rofl: :joy:

1 like

We shall see mister Bond

1 like

O nee jij wil 'm al weg doen, zo mooi die is :rofl:

Oh maar de vorige (zie foto hieronder) heb ik ook weggedaan. Zo ben ik, ik koop … ik draag, ik verkoop en ik koop of ruil. Dat gaat door totdat ik tussen 6 plankjes lig. Het is een rare tik! :wink:

Maar we raken een beetje off topic. Ik zal je een plezier doen, kijk eens:

Mooi hè? :sunglasses:

7 likes

On topic hoor dit


Idd loveley

10 likes

Topic is “Show me!” … plaatjes dus, geen praatjes. :wink:

11 likes