Show me yours! Tudor

Geweldig topic! Tudor is één van mijn favoriete merken.

Ik heb lang gezocht naar een mooie 7928. Sinds enkele jaren dit exemplaar in het bezit:
[URL=http://s1295.photobucket.com/user/Glenn-BE/media/Tudor%207928/20151127_080256_zpszlpro81r.jpg.html][/URL]

Deze is uit '66 en is voorzien van de MKII plaat: zilver schrift en gilt chapterring. Dit is één van mijn favoriete duikhorloges: zo veel mooie details.

Gefeliciteerd met jullie leuke Tudors allemaal!! :wink:

Groet, Glenn

8 likes

Mooie verkleuring vd bezel.

Deze gehad, erg mooi. Ik vind de nieuwe zwarte uitvoering helemaal top!

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/AAD8C539-E6FE-4C29-B788-91CD8CC1D54A_zpsgxj0txw7.jpg.html][/URL]

5 likes

Hoe kan men zoiets wegdoen, hopelijk is er dan wel iets prachtig voor in de plaats gekomen.

Om de zelfde reden waarom ik hem weg deed :smile:

In ie reden is??? Nu ben ik echt benieuwd :confused:

Te netjes voor een duiker. De verhouding tussen de dikke kast tov de te dunne bezel.

1 like

Dat dus…

2 likes

Als je inderdaad meer van een stoere duiker houdt, kan ik dit wel begrijpen.

Prachtige klok hoor. Ik was/ben ook opzoek naar dezelfde. Had hem gevonden op nog geen 15 km van mijn huis maar helaas is deze verkocht. Maar ik geef niet op. :joy::joy::joy:

Dank dank!!! waar had je hem gevonden (er was er eentje bij Filipucci op MP, maar die was snel verkocht en de mijne komt uit S&C in Den Bosch…) ik denk dat Amsterdam ze wel heeft.

Bestellen zou 3-4 maanden duren hoorde ik.

Staat er eentje op chrono24 in Rotterdam op voorraad (10past10) of wil je bij een AD kopen?

Ik had hem gevonden via marktplaats bij RH Watches in Oldenzaal. http://www.rhwatches.nl/Tudor
Aangezien ik in Enschede woon zou dat mooi dicht bij zijn geweest. Ik heb RH watches ook een mail gestuurd en om meer info gevraagd maar ze hebben tot heden niet gereageerd.
Ik zie op chrono24 dat in het land van herkomst de prijs wat lager ligt, zon 800 euro, als hier in NL.
Ik denk er over na om na de jaarwissel maar eens een weekend Zurich te boeken en daar
eens te gaan kijken.

Misschien domme vraag maar wat bedoel je met AD??

AD is Authorized Dealer :smile::+1:t2:

Oke Thnx.

Dat is niks voor RH. Heb je je spambox ook bekeken?

Ik controleer idd elke dag mijn spam.
Maar heb er net nog een mail heen gestuurd.
Ditmaal via hun contactformulier.
Zou kunnen dat ik iets niet goed had gedaan.
Had de vorige mail via de telefoon gedaan, nu via de pc.

Mmmm… Ik zie niet wat jij ziet op Chrono24…

de 25600TB is toch €3850,= in NL (bij Filipucci stond hij voor €3700,=) en in Frankrijk en Duitsland zie ik hem staan voor €3500-3600,=

MSRP is geloof ik iets van 4150,= in de BTW.

Volgens mij kan je er bij S&C als hij op voorraad ligt echt nog wel wat vanaf praten (ergens tussen de €3550-€3850,=)

Met AD bedoel ik “Authorized Dealer” – volgens de website van Tudor alleen Schaap&Citroen in NL.

Als je hem 800,= goedkoper vindt dan in NL (dus 3000,=) weet je zeker dat het niet de 2-line is 25500TN? met het ETA caliber?

Klopt idd ik keek naar de 25500TN op chrono.
Ging ook uit van een nieuw prijs van ongeveer €4200,- en dan is het verschil van €800,- snel verklaart.

De 7928 is ook mijn topfavoriet.