Show your Hamilton(s)

Xavier Schreef:

Beste Hamilton-liefhebbers, wat vinden jullie van
deze? Is niet mijn horloge en zal het ook nooit
worden :wink:
http://uhrforum.de/hamilton-ventura-auto-t151384

Zo een icoon uit de horlogegeschiedenis verknallen door er een automatisch uurwerk in te gooien? Dat kan echt niet. Bah…

dreski Schreef:

Xavier Schreef:


Beste Hamilton-liefhebbers, wat vinden jullie
van
deze? Is niet mijn horloge en zal het ook nooit
worden :wink:

http://uhrforum.de/hamilton-ventura-auto-t151384

Zo een icoon uit de horlogegeschiedenis verknallen
door er een automatisch uurwerk in te gooien? Dat
kan echt niet. Bah…

En dan is er ook nog eens bezuinigd op een wijzerplaat… (TD)(TD)(TD)

Ik doe nu ook mee! Prettig weekend :)-D

5 likes

Mijn bijdrage. Een rosé-gouden Jazzmaster Auto Chrono. Zit nu nog een donkerblauwe Hirsh George Performance strap op.

Dan nog een Khaki Navy GMT, maar die ga ik verkopen. Mijn ogen zijn net te slecht voor die kleine lettertjes.

Wat nu nieuw is, is een Jazzmaster GMT Auto. Aangezien ik deze gekocht heb met veel internationale reizen in mijn agenda, wil ik hier die blauwe Hirsch band op zetten, en dan de bruine brand op de Chrono (daar zat origineel ook donkerbruin op).

Wat denken jullie ervan ?

3 likes

Ik denk…na een topic van 2 jaar geleden! Een hele verfrissing :wink:

Welke is dat ?

My precious …

XWind

4 likes

haha, ja dat ontdekte ik ook…. moet een hele schok geweest zijn, na twee jaar !!

1 like

welke is wat ?

Maar goed nu we er toch weer zijn…


Sinds vandaag om de pols, mooie dressy duiker.

2 likes

Beide banden staan em niet verkeerd, maar vin de donker blauwe wat netter en de bruine meer casual.

Bedenk me eigenlijk net, zulke “Hamilton only” posts hebben we in het verleden ook gehad zonder problemen. Alleen Had t beestje n ander naampje :wink:

1 like

Welk model/ typevan Brutus zijn Hamilton…

3 likes

Ja, daar heb je gelijk. De blauwe performance strap (kalfsleer met rubberen onderkant - 100% waterdicht) heb ik gekocht omdat ik veel zakelijk reis, en een band wilde waarmee ik dat horloge ook in warme landen (zweten :-)) kon dragen. Nu heb ik dat tweede GMT klokkie, en die is ‘by nature’ natuurlijk de klok die ik nu op reizen zal dragen. En daarom ook waarschijnlijk met die blauwe performance strap. Maar de kleuren gaan eigenlijk allebei goed bij allebei de klokjes.

Hier is mijn bijdrage, een khaki king op originele leren band en op nato.

Grt,
TW

1 like

Ik doe ook maar even mee. Toch wel leuk zo’n topic.

Toch maar weer op rubber gezet,

5 likes

6 likes