Show your Hamilton(s)

Tadadaaaa hier is die dan. Wat een gaaf klokje. Nu moet ik mijn zoektocht naar een pilot nog afmaken. Maar ga eerst genieten van dit klokje.

7 likes

Gefeliciteerd met je afkoop. Dus je twijfelde tussen dit model en mijn Jazzmaster?

Nee deze zag ik een tijd geleden en het was direct liefde op het eerste gezicht. Die van jou leek mij een mooie impuls aankoop😄

Mooie cleane wijzerplaat, maar verder niet mijn ding (misschien te wit).

1 like

2 likes

13 likes

Die heb ik ook gehad (zijn zilver broertje eigenlijk). Mooi he?

1 like

Wat een gave Hammi! Mooie foto ook👍

Heel fraai exemplaar👍!

1 like

Gaaf!

1 like

Ik zal dan ook eens meedoen :smile:

4 likes

5 likes

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1100939560-hamilton-khaki-king-scuba.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618&utm_campaign=CO_Sel_B_ASQ_Mail&utm_medium=email&utm_source=systemmail

Ik dacht dat deze er alleen als automaat waren?

Daar zijn ook quartz versies van te koop.

Topperdetopic!

Ik heb deze X-wind bij de hand en ook nog ergens een Khaki Field Officer Auto (of vergelijkbare onmogelijke naam) liggen…

Een merk door sommigen verguisd tot ‘kastenbouwer’, door Hamilton fans vooral gezien als stoere, degelijke en betrouwbare klokjes om (erbij) te hebben met een knipoog naar designs van klassieke Zwitserse merken zoals o.a. IWC.

Mss komt er ooit nog een Base bij maarrrrr… die is wel heul erg groot op de pols.

Maar mooi werk met leuke historie ook. Swatch Group of niet!

Cheers, Otto

8 likes

Gaaf gaaf gaaf die X-wind ! :thumbsup:

Thanx! Ik dacht mijn kleurencombinatie van de X-wind hier vaker te gaan tegenkomen op het HF maar vooralsnog niet. Lekker anders dan anders maar imho niet te schreeuwerig.

sinds 26 uur eigenaar van deze


lekker klokje hoor :slight_smile:

12 likes

Ja de Pan blijft ook erg mooi! :thumbsup:

1 like