Show your Limited

Gezien de prijs die AWCO voor een zelfde exemplaar vraagt, die dan in elk geval wel lijkt me… :flushed: Zit het retour-reisje in verwerkt denk ik. :smile: Zij vragen nu veel meer in euro’s dan ik destijds in guldens betaalde. Kocht 'm net met de kop er af (1 jaar oud, in 2000).

Band is hier trouwens een 1171, voor de kenners - die bevalt me veel beter. Heb de originele nog.

Waar blijven de HF limiteds?
Hier die ene die ik heb

2 likes

nummer 1 van 1 :smile:

1 like

Hele bijzondere limited!

Mijn huidige limited’s :

De Sinn 142gZ die ik van Menno heb overgenomen, 1 van de 44
De foto is niet van mij, is er eentje van een reportage over het uurwerk, komt uit Engeland.
Maar het horloge van de reportage is mijn exemplaar.

En de daddy van de B42 Fortis, die met -hoe kan het ook anders- Lemania 5100. 1/500

8 likes

en met deze kreeg ik geen klik, is onlangs hier op het forum verkocht geweest.

4 likes

1409 van 2000: Hamilton

2 likes

Ik heb er maar twee,

,
No Watch Speedy dit is nr 82 van de 750.

Edox Dakar uit 2012.

3 likes

Een van de 2500, van het betreffende jaar.

4 likes

Dit is misschien wel een 'one of ’ van Rob Monster.
Een big military(13) met een wijzerplaat uit de gunmetal/lume(17) versie, saffierAR 3mm en een oranje ‘sunday’ dagschijf.

Maar volgens de letter geen limitedddd :grimacing:

Grt.

1 like

Van deze zijn er 3000 gemaakt

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P1010356_zps4bwiwbf4.jpg.html]

[/URL]

Niet echt een limited, maar van de Citizen 67-5776 met de zilveren wijzerplaat ben ik nog geen tweede tegengekomen.

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/b6a9a248-d289-4e89-983a-7a0b41e3e6d9_zps3552797b.jpg.html]

[/URL]

5 likes

En nog vele anderen gehad, die zijn alweer geflipperd…

4 likes

:open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:
:heart_eyes: :heart_eyes:

Limited Groene Monster :blush:

6 likes

Vanmorgen even snel een foto genomen van mijn nieuwste aanwinst, een limited edition Hmt pilot watch. Initiatief van het WUS, limited op 500 stuks :slight_smile:
Morgenmiddag zal ik wat betere foto’s maken, ik heb hem overigens ook net op een bruine leren band gezet. Geeft het horloge een wat sportiever uiterlijk.

1 like

Het horloge forum limited edition 2010

back in time nr. 32 van 35 op een Hirsch Knight.

1 like

Bijna een jaar later maar zo te zien zou ik betere foto’s plaatsen van mijn Hmt White Pilot, watchuseek limited edition of 500 pieces.
Hierbij dus een paar plaatjes :smile:



5 likes

Zimbe 120 van 1299

5 likes

Een van de 820 !

5 likes