Show your Mickey dial

@charlesb52

1 like

Begin 50er jaren

9 likes

En deze heb ik gehad maar is inmiddels verkocht

2 likes

En nog eentje uit de jaren 50

7 likes

Mochten jullie enthousiast zijn over character watches, weet dan dat er een leuk boek over verschenen is

3 likes

Ik trek weer een ander oud gek laatje open en wat zie ik daar een bakje met nog te knutselen objectjes die ooit nog eens in elkaar gezet moeten worden.

8 likes

Kan weinig tot geen informatie vinden over dit horloge… wie weet er meer van dit horloge? Wat is de leeftijd van het horloge en wat moet dit horloge opleveren? Er is namelijk iemand die hem evt over wil nemen.

4 likes

9 likes

Lijkt mij eind jaren ‘80 - begin ‘90

Denk dat hij met €50 tot max. €75 echt wel betaald is.

Mail van Seiko Nederland ontvangen

Hierbij willen wij u mededelen dat wij u helaas niet veel verder kunnen helpen.

Wij voeren al ruim 15 jaar geen Disney modellen meer van ons merk Lorus. Bovendien hebben wij het betreffende Lorus horloge, met kastnummer Y651-6050, nooit opgenomen in de Nederlandse collectie. Wel kunnen wij u melden dat het modelnummer van uw Lorus horloge, RUK001P1 is.

Verder kunnen wij u helaas niet verder informeren over bijvoorbeeld de prijs of productiedatum. Deze informatie is bij ons niet bekend.

Zoektocht gaat nog even verder…

2 likes

Ben benieuwd.

Beginnen dan!
Zie toch wel een paar leuke wijzerplaten ertussen. :slight_smile:

Vandaag binnen gekregen, speciaal gemaakt voor het Disney resort in Hawaii ( En nee, ik ga hem niet zelf dragen :grinning: )


Een deze vond mijn vrouw leuk voor Valentijn

6 likes

Net gekocht, komt uit de USA dus zal nog wel even onderweg zijn.NOS met alles erop en eraan :grinning:

4 likes

,Beste Bidle,

Onlangs Heb ik deze thuis gevonden. Na wat speurwerk is het waarschijnlijk een uit de jaren 1966-1967… het is een niet origineel licensed Disney maar blijkt toch verzamelaars waarde te hebben. Met een Zwitsers 1 jewel uurwerk. Als ik mij goed heb laten informeren noemen ze deze ook “tongue” of “drunk” aangezien mickey wat dronken lijkt. Heb jij iets meer informatie aangezien jij in de mickey horloges zit… misschien wel interesse voor je verzameling :wink:

n

Gr. Bram Tusveld

1 like

13 likes

4 likes

Dat is dan lekker RUK :see_no_evil:

1 like

Kwam deze zojuist tegen

2 likes

We hebben er lang op moeten wachten maar Invicta heeft ook een Mickey Mouse horloge. Dit is toch wel een kandidaat voor bepaalde prijzen.

Komt uit de nieuwe collectie met meer dan 100 modellen!!

@Chillekasper Wat vind jij er van?

ps. Mickey is iig goed bezig, maar hopelijk pas net begonnen. :wink:

5 likes