Valjoux 72 only

dat vind ik ook , het is en ouder model , geen ‘Sherpa Graph’ maar veel kleiner en minder gezocht
zelfs de 1950 euro vind ik persoonlijk nog aan de hoge kant , 1500-1600 zou mij meer aanstaan maar zelfs dan zou ik deze (gold plated) niet kopen , maar dat is puur persoonlijk

Ik ben over het algemeen ook geen liefhebber van goud, maar ik vond dat horloge toch wel heel mooi. Ook details zoals het logo in de gesp spreken mij aan. Desondanks zou ik liever rondlopen met 1 van uw prachtige horloges :yum:

Wat ik trouwens niet zo goed begrijp is waarom modellen met ‘… Graph’ meer gewild zijn en de overige modellen toch wat achter blijven. Is dat alleen vanwege de naam, zijn ze kwalitatief beter of zijn die modellen gewoonweg exclusiever?.. please enlighten me

daar zijn een paar redenen voor denk ik , allereerst de afmetingen . de ‘non-graph’ is 36/37mm de Graph 40/41mm , dan de kast , gemaakt door EPSA en een compressor kast en daarmee zeer hoogwaardig, en als laatste een beroemde F1 kampioen die deze horloges droeg

al met al een heel groot verschil in prijzen

1 like

Mijn aristo chronograaf met volledige kalender en Valjoux 72c uurwerk!

7 likes

De enige die ik heb is deze kienzle :wink:

6 likes

Mooi! Maar bij deze chrono’s met deze kasten is de bezel toch verchroomd?

Die is inderdaad verchroomd,hij is ook al wat afgesleten,het stoort mij gelukkig niet.

1 like

Dat dacht ik al. Toch gek dat ze een verchroomde bezel gebruikten toen… Zou mij ook niet echt storen!

Dit topic nog maar eens naar boven halen want ik vind dit toch wel allemaal vette klokjes.

Onlangs deze nog gekocht maar hij zit inmiddels alweer bij een goede vriend om de pols:

11 likes

Wow, erg gaaf Marc!

Deze nog

8 likes

Gisteren zijn zowel FedEx als DHL aan de deur geweest :thumbsup:

9 likes

En de voorkant :slight_smile:

7 likes

Ik denk dat ik bij jou voor de deur ga liggen.

1 like

Er is inderdaad nog iets leuks onderweg, iets wat ik al heel erg lang op mijn lijstje heb staan.

Hier zit echter geen V72 in maar een V7736.

Tipje van de sluier:

3 likes

Yema ?

1 like

Croisiere :thumbsup:

1 like

Mijn Heuer Camaro 7220SN
Mvg,
Gianni

[URL=http://s1154.photobucket.com/user/giannivg/media/Camaro/untitled.png.html][/URL]

6 likes

Vet man!!!

Bedankt, vind die BWC van jou ook best gaaf.