Sinn 556 Jubileum; live foto's van dit nieuwe model

Wat een mooie klok. Geniet er met volle teugen van!

1 like

Strak hoor!
Die oude versie had altijd al mijn aandacht , maar deze wel fraai hoor.:ok_hand:t2:

En al ben ik ook wel gevoelig voor limited’s , stiekum vind ik ( denk ik ) die mocca zelf net even wat aantrekkelijker.
Die is non-limited als ik het goed begrepen heb?

Doet aan deze niets af.:+1:t2:

Maar wat een geld toch weer.
Voor wat het feitelijk is. Maar dat is mijn geneuzel.,:relieved:

1 like

Ik heb dezelfde band gekozen, vind het wel een mooie kleur en het geeft het horloge een wat warmere uitstraling.

1 like

Zijn de wijzers nou lichtblauw?
Prachtig horloge juist door zijn eenvoud. En juist deze band staat hem prachtig. Niets meer aan doen. :clap:

1 like

De wijzers van staal, en grotendeels gevuld met witte lichtgevende verf
En bedankt :smiley:

Erg mooi !
De kracht van eenvoud !

1 like

Erg gaaf, strak, eenvoudig en toch ook stoer en dressy. Top combinaite :thumbsup:

Op staal toch minder mooi:

1 like

Vind de combi met deze band juist bijzonder fraai. Topper; stoer en elegant in zijn eenvoud!

1 like

Mooi horloge!

1 like

Vele malen mooier dan ik in eerste instantie gedacht had! Veel plezier met deze topper!

1 like

Nee. Te saai en een jaartal op de wijzerplaat is nooit een succes. Voor dat geld zijn er wel betere opties.

Chique. … gefeliciteerd.

1 like

Erg mooi. Van harte!

1 like

Op leer mooi. Op staal wordt het een te grijze muis.

gr, HJR

1 like

Erg mooi en prachtige combi met die band.

Groeten
Rutger

1 like

Ben wel benieuwd aan wat je dan zit te denken… Seiko? Enigste alternatief zie ik in Hamilton hoek, maar ook die modellen moeten je liggen.

Voor 1000 euro kun je bij alleen Oris al zeker 3 modellen vinden die mij meer aanspreken. Met datum. En wisselgeld. Bij Fortis trouwens idem. Maar uiteraard is dat een persoonlijke keuze.

Niet dat ik een datum zo belangrijk vind, maar je hebt ergens een punt.
Anderzijds moet een model je ook aanspreken. En die mix van pilot en dress is bij die Sinn toch vrij uniek.

1 like

Oris, Hamilton en Seiko bieden inderdaad veel moois op of onder de 1.000,-
Ik zocht alleen iets 100% symmetrisch met een grijze of blauwe “sunray” plaat.
Mijn vorige aanwinst was overigens een Nomos Tangomat, ook zonder datum.
Daarnaast is er in het weekend nog een Seamaster Planet Ocean (erg blij mee, maar die is helaas niet symmetrisch).

Prima hoor, je hoeft je keuze absoluut niet te verdedigen.

1 like