Sinn only (Deel 1)

Nou vroeg ik me (opeens) af:

Een klok als de 757 heeft geen lopende seconde wijzer.
Hoe zet je dat ding dan eigenlijk accuraat op tijd???

Door nauwkeurig de minutenwijzer in te stellen?

Maar zet ik hem dan terwijl de onzichtbare seconden bij de tien staan of bij de vijftig?

Dat kan ik dan niet zien.

Huup, huup, huup…Barbatruc…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

22 likes

Spijtig dat ik deze mislopen ben hier op het forum😅

@johngo heeft hem gewoon kakelvers gekocht

Als je die van ruudvv bedoelt, dan heb ik die!

15 likes

Veel plezier ermee maar toch pffft😄

1 like

Mijn inzending voor de nieuwe fotowedstrijd, thema koffie.
Sinn 556a on planet coffee :

10 likes

Nog wat 556-spam in dit topic :wink:

12 likes

Begint een ‘Sinn 556a only’ topic te worden.
Kunnen de andere niet een beetje weerstand bieden, met foto’s?

Ik zie het al, de normale Sinn bezitter is wat bescheidener. :+1:

Een 156B in het zonnetje

26 likes

Is dat een bandje van Ko?

20 likes

Deze zie ik hier niet vaak. Nog iemand die een ezm2 hydro in de collectie heeft? Ik heb deze recentelijk mogen bemachtigen.

20 likes

Deze is echt super mooi! Lastig te zeggen of ik deze of de EZM3 mooier vind. Twee best wel verschillende horloges, hoewel de EZM2 in ieder geval een stuk rustiger is zo zonder de cijfertjes. Erg fraai!

Ik vind hem prachtig, en de 0% reflectie is intrigerend. Heb hem zelf niet maar sprak gisteren een collega die er één heeft liggen en hem wil verkopen. Hij zit niet op HF.
Ik heb zelf al een 104 en een EZM3 anders had ik er geen seconde over nagedacht. Geen probleem om mensen met elkaar in contact te brengen als er interesse is.
(geen idee of ik met bovenstaande enkele forumregels overtreed)

1 like

Lekker hoor die limited! Begrijp dat het originele bandje van mindere kwaliteit is. Heb hem daarnaast al voorbij zien komen op de originele H-link. Dat staat echt prachtig!

1 like

@Bidle, had jij er niet 1?

2 likes

Dank! Ik heb ook kort voordat ik deze ezm2 kocht nagedacht over een ezm3. Die zijn namelijk bijna perfect vind ik. Toch gaf juist het uurwerk van de ezm2 de doorslag, want ik had wel eens zin in een quartz horloge naast alle mechanische horloges in de collectie. Ook vind ik het idee van de olievulling echt geweldig.

Wat heeft @Bidle niet?:joy:

2 likes